{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste webshop
  • #1   21. jul 2019 Jeg kan godt lide zooplus smiley

• #2   21. jul 2019 Jeg har lige fået hvalp for ikke så længe siden og har brugt zooplus, thedoghouse, smartdog, cotonshoppen rigtig meget smiley

• #3   21. jul 2019 Jeg ville nu ikke købe alt i en webshop.

Hvis du vil bruge sele, så køb i en fysisk butik, hvor selen kan prøves på, da det er så vigtig, at selen har en god pasform og ikke generer og gnaver hvalpen

• Anna R
    Anna R Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   21. jul 2019 Anni: Nej, det kan man selvfølgelig ikke købe i en webshop. Jeg tænkte nu mere på legetøj, godbidder, kurv o.l.

Tak til jer andre smiley

• #5   22. jul 2019 Jeg er også på team zooplus men køber aldrig nogen sinde en sele igen uden at prøve den på. De er så søde i deres kundeservice. I sidste måned refunderede de et stykke legetøj, der ikke var kommet med pakken. Da jeg så ryddede op og bar affald ud til storskrald, så lå den i mellem de der plastikpuder som jeg ikke havde fanget, og kundeservice var super søde mig, selvom det jo tydeligt var mig der havde hele skylden og alt deres besvær.

Alt andet vi ejer er praktisk talt fra zooplus - men oftest den tyske side, dog har de ændret deres betalingsbetingelser når der nu er 10 EUR pr. vist nok 15 kg. så du skal lige være lidt skarp på om det er lukrativt. Jeg ved ikke hvor meget du køber ind for, men jeg har tjent på at betale gebyret for at være med i deres medlemsklub og få rabat på alle køb. Regn lidt på det.

• #6   22. jul 2019 Jeg melder mig også på Zooplus holdet. Bestiller hjem fra Tyskland hver måned (de er billigere og har større udvalg end den danske side).

• #7   22. jul 2019 Jeg handler også hos zooplus, men er skiftet til den danske side efter at de lavede om på deres fragtpriser - så blev det for dyrt fra den tyske side for mig. Jeg har ikke oplevet at udvalget er forskelligt fra DK til DE - de pakker jeg bestiller fra den danske side kommer alligevel fra deres tyske lager. smiley

• #8   22. jul 2019 Jeg bruger også primært zooplus, og handler mest fra den tyske side. Sådan noget som hundesenge, bure og ramper er ret meget billigere der. Og så køber jeg fast vådfoder, tørret kylling og tørret lever, og det er også billigere - trods 10 euro i fragt.

Ziva, deres medlemsklub er ændret, så man kun kan tilkøbe den til webshoppen i det land man bor i. Jeg har dog ikke tjekket om den danske spareplan virker i den tyske webshop.

• #9   22. jul 2019 Mille: Prøv at kigge efter, der er større udvalg på den tyske side smiley

• #10   23. jul 2019 A med...: Nej, du har ret - det var en god pointe at være obs på at den selvfølgelig kun virker på den ene side. Selvom jeg ind i mellem bestiller fra dem begge, har jeg alligevel købt den danske spareplan og tror på at den er god for os, men vil gerne medgive at den er lige på vippen. Jeg havde den ikke hele sidste år, fordi det var inden de ændrede fragtregler, så der fik hun kun tyske ting. Manden mener også at mindre godbidder og hvis nogle af dem ikke er det bedste så gik det nok - og påstår at hun har alt for mange puder, senge og tæpper..

Kommentér på:
Bedste webshop

Annonce