{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rodalon og hvalp
  • #1   23. jul 2019 Altså, det er jo giftigt, så ring til dyrlægen og hør ad. Det koster som regel ikke noget smiley

  • #2   23. jul 2019 Jeg ville tage action på det MED DET SAMME!.

    Rodalon er ekstremt giftigt, og kan, selv i relativt små doser være fatale. Nedenstående er omkring Rodalon i forkert styrke, men måske i mindre dosis end din hund har fået.

    "Rodalon i forkert styrke: I foråret blev der bragt en artikel i DKK´s blad Hunden. Den omhandlede en familie der havde mistet flere hvalpe i træk, og man kunne ikke finde ud af hvorfor hvalpene blev syge og døde. Til sidst fandt manden i huset ud af, at de brugte ufortyndet Rodalon til at tørre gulvene af i, hvis hvalpen havde tisset eller pruttet indendørs. Efterfølgende havde hvalpene gået og slikket på gulvet og var blevet forgiftet af Rodalon. Familien troede at det var en almindelig udgave af Rodalon til indendørs brug de havde. Ved en fejl var der dog indkøbt en meget stærk udgave af stoffet. En meget trist historie, der nok kunne ske i mange hjem, så hvis du bruger Rodalon så tjek lige at det er den rette styrke og til det rette sted."


  • #3   23. jul 2019 Venter i kø til giftlinien. Det mente min dyrlæge var det bedste sted at starte. Også skal jeg hente noget aktivt kul på apoteket, alt efter hvad giftlinien siger, så kan det også være at jeg skal have en tid hos dyrlægen hvor de ser på det. Men efter dyrlægens anbefalinger skulle jeg starte hos giftlinien

  • #4   23. jul 2019 Giftlinien måtte ikke vejlede. Men deres råd var at observere. Og det sagde dyrlægen også at hvis der var ændringer i hendes opførelse så ville jeg skulle kontakte dem med det samme

  • #5   23. jul 2019 Hvordan går det med hende? smiley Kan ikke forstå du ikke har fået mere hjælp fra hverken dyrlægen eller giftlinien. Ofte er der tale om 30 min -1 time hvorefter gift er optaget i hundens krop. Der skal derfor reageres hurtigt. Aktivt kul virker ikke når man ser tiden an.

  • #6   24. jul 2019 Hun har det fint, umiddelbart tænker jeg at den mængde hun fik var minimal. Fik aktivt kul igår og spiser, drikker som normalt. Hun er ligeså frisk som altid

  • #7   24. jul 2019 Dejligt at høre smiley

Kommentér på:
Rodalon og hvalp

Annonce