Indlæser...
Sortering
Udfordringer Savner nogle Udfordrigner
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
309
nye jeg har lige sat et par nye billeder ind af mine vovser. vil i ik gå ind og se dem.. og måske gå ind og skrive en lille...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
299
Svar Please hejsa er der nogle der ved om der findes en side hvor man kan gå ind og slå sin hunds stamtavle op ligesom med heste ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
261
Please Hejsa Vil i ikke nok skynde jer inde og give jeres mening om min Dejlige vovse Knus og kram Bella og Tilde
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
228
Jeg er ny Som overskriften siger er jeg ny.. i kan finde mig på Heste-Nettet der hedder jeg Mini :P og på Arto hedder jeg HaveLam...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
263
Challenge Cup Dagens resultater og nystartede udfordringer finder du gennem www.752.dk/cup.htm hvor der er lings til alle igangv...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
233
Må jeg få opskriften!? ...på hvordan man kan ændre hundens farve fra sort til brun og tilbage igen?? Og forresten også aftegingerne på bryste...
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
577
Billeder to nye billder af Chili!! Må gerne skrive en kommentar om hav i sys :D (ikke nye, på den måde, men nye herinde)
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
226
Nye billeder Af Silly i leg....... Smut forbi og giv en kommentar af billederne. Qnuzz Natacha
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
205
ØVVVVVV Er der andre som mig der er alene i deres race??? Det er lidt træls ikke at kunne sammenligne sin hund med andre af sa...
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
353
Heyyyyyyyyyyy alle sammen kig lige her Jeg har fået nye billeder af ronja gider i ikke lige kigge? Qnuzzer natalie
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
237
Hunde lagkage ??? Er der mon nogen som har en opskrift på en "lagkage" til hunde. Har nemlig en sjov ide om at holde fødselsdag for Loke ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
729
Cairn Terrier Er der ikke nogen der vil give min dejlige hund nogle stemmer? Er helt ny her..
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
421
Nogen som vil gå ind og give Polly en stemme...? Håber i vil...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
246
Vil gerne udfordres jeg savner nogle udfordringer. Hilsen Helle
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
179
hey jeg har nogle ufordringer til jer der vil ??? hvis der er nogle ?? kram ....
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
517
Challenge Cup IV runde 32 er startet Så er anden runde i hundenes Challenge Cup klar til blive sat igang Turneringsplanen er på www.752.dk/32.htm ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
326
udfordringer?? Nogen der vil udfordres??
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
245
vil (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
237
HJÆÆÆLP ! hvordan gør man slørede billeder skarpe ? min fars afdøde hermann har jeg oprettet med et billede ( www.strawberryde...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
250

Annonce