Papillon & Phalene.

Papillon & Phalene.

Medlemmer: 191
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbe
  • #1   14. jun 2007 Jeg løber ikke med Bastian, men når han er ude uden snor så kan han løbe i meget lang tid og hold op hvor kan han løbe hurtigt smiley

• #2   16. jun 2007 Jeg både rider og løber med min Phálene. Det er jo en race med uhyre styrke og udholdenhed. Så det er ikke noget problem - og en 3 km kan den sagtens klare, når den er i form. Men start langsomt op, så skal det nok blive godt for jer begge smiley

• #3   16. jun 2007 vores papi ville sagtens kunne holde til det da hun har krudt bag i det bedste er at aflæse hunden om hvor mange km det er jo op til hunden hvad den kan tåle men man skal lige være ops på træde puderen og se hvordan de kommer til at se ud da nogen hunde ikke reagere på om der er gået hul eller ej.

• #4   17. jun 2007 Den kennel hvor jeg købte Kenzo sagde at hundene tit løb ved siden af cyklen ud til stranden om sommeren og de rvar en 3 km hver vej, men det var jo så nok også med en pause imellem. Men de kan vist trænes op til rimelig meget. Bare start ud langsomt. Men det kommer nok også an på om det er en lille en på 2 kg eller en stor en på 5 kg.

Kommentér på:
Løbe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce