{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Diverse debatter og spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}

Hej Vicky..
Nej vi kan heller ikke finde på hvad vores skal hedde.. Vi sad forleden aften og prøvede at finde på navne.. Og det endte hele tiden ud med at vi sad og remsede åndsvage navne op som, Umfufu, Tonni, Davy Jones, Mgala... Men det er godtnok svært at finde et godt navn.. Tilsidst Nedlagde Nicki Veto mod hundenavngivning før vi har fået hende hjem..
Hun hedder jo Cirkeline nu og det er egentlig et ret sødt navn. Men vi ville aldrig kalde hende det. Det ville nok blive en forkortelse og 'Line er ikke lige hittet...

Så herhjemme er vi også ret blanke...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diverse debatter og spørgsmål :-)
  • #1   15. jun 2007 lige et forslag - kig her: www.hundeleksikon.dk og så under hundenavne. Så skulle det nok være muligt at finde nogle nye brugbare navne til de små.
    Jeg venter MEGET spændt på hvad I finder på !!

• #2   21. jun 2007 Hej Linda

Har Grunk stadig ikke fundet et nyt hjem ??

/Stine

• #3   21. jun 2007 Hej Vicky..

Ja, hvis bare Fyn var lidt tættere på og Broen var gratis så kunne vi ha' drønet derover hele tiden.. Men det var Linda nok blevet træt af til sidst :-D..
    Kan godt se at det måske er lidt besværligt med tog smiley

• #4   21. jun 2007 hej med jer...
    Nej Grunky ved stadig ikke hvor han skal hen. - Men han får helt sikkert også sig et godt nyt hjem - Han skal bare lige sættes til salg - Anoncen på den blå avis er jo udløbet og jeg må have taget mig sammen til at forny den.

I ER DA HJERTELIG VELKOMNE - OG JEG BLIVER DA IKKE TRÆT AF AT I KOMMER OG BESØGER JERES BABYER - DE VIL DA KUN HAVE GODT AF HVIS I KOM OG BESØGTE DEM - Beetle havde lige besøg i aftes af hans nye familie.

• #5   1. jul 2007 Hej Alle ( 4 smiley .. )

Hvad siger i til at forummet her bliver for ALLE idas hvalpe ? Altså også fra hendes tidligere kuld..

Kom bare i snak med en der kender en ejer af en af de tidligere hvalpe ( den hedder Mille ) Og så kom jeg til at tænke på at det kunne måske være meget sjovt ?!

/Stine

• #6   1. jul 2007 Rigtig god ide.... er der nogen af dem herinde da??

• #7   1. jul 2007 Nej Mille er vist ikke herinde, men hendes bedste hundelegekammerat er..

Der var en pige der skrev og spurgte om Laura ikke var en af Idas hvalpe fra Fyn.
    Inde på hendes hunds profil, kan du se et kort klip af Mille .. Her :
    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=1862

Men ejeren er vist ikke herinde..

• #8   1. jul 2007 mille (hun hed anna da hun boede her) blev solgt til en meget sød pige fra københavn området - hun er dyrlægestuderende - Jeg har fået rigtig mange billeder sendt fra hende og hun er superglad for mille - dejligt !...
    det ville da være rigtig super hvis I kan få nogle flere herind.

• #9   4. jul 2007 Ja det kunne da være sjovt at se de andre hvalpe også:)

• #10   4. jul 2007 Så er der skisme kun een uge til smiley

Glæder mig meget....
    Jeg henter Laura Onsdag aften og ikke sekund senere... Jeg er vildt spændt på hvad kattene siger, selvom at de hár været vant til hund...

Vicky : Hvad tror du Luna siger til sådan et lille myr på sine enemærker ?

• #11   4. jul 2007 Jaaahhh, nu er der ikke længe til:))
    Jeg tror hun bliver pænt fornærmet til at starte med, men tror og håber da de bliver gode venner efter et par dage eller noget. Er også spændt på hvad knægten siger til en lille krudtugle, han er jo kun vandt til søde rolige Luna.

Kommentér på:
Diverse debatter og spørgsmål :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce