410 visninger
|
Oprettet:
Diverse debatter og spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}
Hej Vicky..
Nej vi kan heller ikke finde på hvad vores skal hedde.. Vi sad forleden aften og prøvede at finde på navne.. Og det endte hele tiden ud med at vi sad og remsede åndsvage navne op som, Umfufu, Tonni, Davy Jones, Mgala... Men det er godtnok svært at finde et godt navn.. Tilsidst Nedlagde Nicki Veto mod hundenavngivning før vi har fået hende hjem..
Hun hedder jo Cirkeline nu og det er egentlig et ret sødt navn. Men vi ville aldrig kalde hende det. Det ville nok blive en forkortelse og 'Line er ikke lige hittet...
Så herhjemme er vi også ret blanke...
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.577
Jeg venter MEGET spændt på hvad I finder på !!
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Har Grunk stadig ikke fundet et nyt hjem ??
/Stine
jun 2007
Ja, hvis bare Fyn var lidt tættere på og Broen var gratis så kunne vi ha' drønet derover hele tiden.. Men det var Linda nok blevet træt af til sidst :-D..
Kan godt se at det måske er lidt besværligt med tog
mar 2006
Nej Grunky ved stadig ikke hvor han skal hen. - Men han får helt sikkert også sig et godt nyt hjem - Han skal bare lige sættes til salg - Anoncen på den blå avis er jo udløbet og jeg må have taget mig sammen til at forny den.
I ER DA HJERTELIG VELKOMNE - OG JEG BLIVER DA IKKE TRÆT AF AT I KOMMER OG BESØGER JERES BABYER - DE VIL DA KUN HAVE GODT AF HVIS I KOM OG BESØGTE DEM - Beetle havde lige besøg i aftes af hans nye familie.
jun 2007
Hvad siger i til at forummet her bliver for ALLE idas hvalpe ? Altså også fra hendes tidligere kuld..
Kom bare i snak med en der kender en ejer af en af de tidligere hvalpe ( den hedder Mille ) Og så kom jeg til at tænke på at det kunne måske være meget sjovt ?!
/Stine
mar 2006
jun 2007
Der var en pige der skrev og spurgte om Laura ikke var en af Idas hvalpe fra Fyn.
Inde på hendes hunds profil, kan du se et kort klip af Mille .. Her :
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=1862
Men ejeren er vist ikke herinde..
mar 2006
det ville da være rigtig super hvis I kan få nogle flere herind.
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 505
jun 2007
Glæder mig meget....
Jeg henter Laura Onsdag aften og ikke sekund senere... Jeg er vildt spændt på hvad kattene siger, selvom at de hár været vant til hund...
Vicky : Hvad tror du Luna siger til sådan et lille myr på sine enemærker ?
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 505
Jeg tror hun bliver pænt fornærmet til at starte med, men tror og håber da de bliver gode venner efter et par dage eller noget. Er også spændt på hvad knægten siger til en lille krudtugle, han er jo kun vandt til søde rolige Luna.
Diverse debatter og spørgsmål :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside