Team Cairn

Team Cairn

Medlemmer: 58
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Åh nej en byld? Åh nej en byld?

Jeg har lige opdaget en byld-lignende tingest bag Balders øre. Den mindede først om en ordentlig bums (kan hunde få bumser?) Men var også i tvivl om det måske kunne være en tæge eller flået så jeg klemte lidt på den. Den kom hurtigt til at bløde :.( Nogle som har en idé om hvad det kan være? ? - skal jeg rense det?? Jeg kom hjem fra ferie natten til lørdag, og har haft ham passet hos mine svigerforældre så jeg kan ikke med 100% vide hvor han har gået/løbet/leget.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej en byld?
  • #1   19. jun 2007 Min gamle hest fik også en byld/ bums på øret efter der havde siddet et pig i hendes øre som jeg jo tog ud..og 1-3 dage after var der den der byld/bums væk.. jeg klemte den bare ud og så var den væk igen

( jeg ved godt at hunde og heste ikke er det samme, men det kunne jio vare den samme tinge)

mine har aldrig haft noget ligende

• #2   19. jun 2007 Okay det kan være jeg skal give udklemningen en chance til hvis den stadig er der i morgen. Vores hund har før haft en godartet knude på benet - men før vi fik ham. Så jeg bliver let bekymret når noget er som det ikke skal være..

• #3   19. jun 2007 Hmm.. Hvis det er en tæge kan du se det hvis du vipper den lidt, så burde du kunne se benene hvis det er en tæge. Men jeg har aldrig prøvet at den fik en bums/byldt. Men mange tæger,

• #4   20. jun 2007 Ja jeg har også fjernet nogle tæger fra Balder. . Men er nu ret sikker på at det ikke er sådan én. Nærmere en ja bums

Kommentér på:
Åh nej en byld?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce