{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Åh nej :-( {{forumTopicSubject}}

Åh jeg vågnede brat op i nat pga. at Paco peb. Jeg havde åbenbart haft nogle vilde armbevægelser om natten, og var kommet til at ramme Paco som lagde lige ved siden af mig. Så peb han op, hvilket selvfølgelig er klart, men jeg er ikke klar over hvor hårdt jeg har ramt ham, men der var ikke tvivl om at det gjorde ondt i hvertfald. Jeg har det SÅ dårligt med det! Hvad hvis han tror det var fordi jeg virkelig ville 'slå' ham? smiley Han har taget en smule afstand fra mig i dag efter det, og han plejer normalt at være MEGET mor-syg, så ved ikke om han tror at jeg virkelig slog ham? :o(

Hvad skal jeg gøre for at få det godt igen, hvis han nu tror jeg virkelig slog ham? smiley Har det SÅ utrolig dårligt......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej :-(
  • #1   4. apr 2012 Kan også bare være, han er blevet forskrækket ^^

  • #2   4. apr 2012 Jamen det ved jeg nemlig ikke, fordi at han har taget afstand til mig i dag.. På trods af at jeg krammede ham og nussede ham og snakkede helt vild til ham lige efter osv., Det er derfor jeg måske tror at han troede at jeg virkelig slog ham :-(((( Åh, jeg har det så skidt.

  • #3   4. apr 2012 Well, er ret sikker på, han bare er blevet forskrækket ^^ Prøv at lokke ham hen til dig med mad? smiley

  • #4   4. apr 2012 Det må vi håbe så. Han er begyndt at tø lidt op, så håber det går. Men kan de ikke miste meget tillid til ejeren hvis det er?

  • #5   4. apr 2012 Jo dårligere du har det med det der er sket, jo mere kan han mærke det.. det var et uheld som så mange andre. Lad vær med at tænk mere over det og vær glad og normal ejer i stedet.

  • #6   4. apr 2012 Jo, men det hjælper ikke, at du går rundt og bekymrer dig over hans afstand - Så mister han bare endnu mere tillid til dig, og tager mere afstand fra dig ^^
    Du skal ikke tænke på, om du har gjort ham ondt eller noget, du skal bare være helt normal og muntre ham op, så han kommer hen til dig ^^

    - Og ja, det kan de - Men du kan også godt bygge den op igen ^^


  • #7   4. apr 2012 Okay, Så kan jeg være lidt mere rolig smiley Håber stadig han elsker mig lige så højt!

  • #8   4. apr 2012 Det skete også for Silje og jeg, da hun var lille. Jeg ville lægge mit hoved længere ind mod væggen, men der lå hun. Resultatet er, at jeg banker mit hoved ned i siden på hende, og hun bliver meget forskrækket, så forskrækket at hun knurre, hvilket er helt okay, da det var min egen fejl, hun blev jo bare forskrækket. Vi er stadig bedste venner, og elsker hinanden, også selv om vi giver hinanden små skader af og til. smiley

    Bare rolig, din hund bliver ved med at elske dig, bare opfør dig, som om det ikke er sket, eller gør dig spændende, med sjove lyde, leg, mad og sådan. Vis dog ikke at det bekymre dig. smiley


  • #9   4. apr 2012 Mange tak svaret, vil PRØVE at lade vær med at lade mig mærke af det, synes bare det er svært. Men mon ikke det også forsvinder lidt med tiden? smiley HVIS der er forsvundet noget tillid, tror i så ikke det bliver bygget op igen?

  • #10   4. apr 2012 Jeg VED, det bliver bygget op igen ^^
    - Det kan være, at tilliden vokser endnu mere af de her oplevelser ^^


  • #11   4. apr 2012 Åh det håber jeg! Hvor er jeg glad for at i er så gode til at opmuntrer mig smiley

  • #12   4. apr 2012 Altså jeg er da faldet over mine hunde, sparket til, dasket osv, alt sammen i uheld og no hard feelings der smiley De jokker jo også mig over fødderne uden at gå ned over det og sådan noget kan ske smiley

  • #13   5. apr 2012 Har også trådt utallige gange på Vaks xD Han går altid ind foran en, specielt på gåture, og så får poten lige en tur, og så piiiv.
    Men no hard feelings bagefter, han gider ikke engang nusses om, han vil bare snuse videre xD


  • #14   5. apr 2012 Samson havde det med at hugge bolden lige før man ramte den med foden når den sku sparkes til..så rystede han på hovedet og legede videre..dumme hund men det ændrede da ikke på at han plagede videre for at lege mere "spark til bolden" leg..

  • #16   5. apr 2012 Rolig nu, han mister ikke tilliden til dig pga. en enkelt hændelse. Hans afstandtagen til dig kan ligeså vel have noget at gøre med din dårlige samvittighed. Når jeg tænker på alle de gange jeg har jokket på stakkels Magnis poter....den ene gang ovenikøbet med træsko på! Når først de har knyttet sig til en person skal der virkelig meget til for at ødelægge det. Så slå koldt vand i blodet og lad som ingenting smiley

  • #18   5. apr 2012 Han er meget mere glad i dag fordi jeg har været helt 'normal', altså sådan som vi plejer smiley Så det er bare dejligt! Så nu tror jeg, at jeg er tilgivet smiley

Kommentér på:
Åh nej :-(

Annonce