{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Åh nej, åh nej.......... {{forumTopicSubject}}

Jeg har seriøst et KÆMPE problem...... Futte opfører sig virkelig mærkeligt.... han har ALTID kunne være alene hjemme, men nu, efter vi har fået Xena, går det FULDSTÆNDIG galt for ham smiley

Her er lidt af det han har lavet de sidste par dage:

Skidt og tisset i SENGEN, på gulvet, skidt på vores SOFABORD, flået mandens madras, flået sofaen, og flået ungernes sengelagen og tisset i min SØNS seng...... Jeg er ved at blive fuldstændig SINDSYG, og aner bare ikke hvad jeg skal gøre...... Når vi skælderham ud, så GØR han bare af os..... *Grrrrrr* Manden der er langt fra så tolerant som jeg er, snakker om aflivning og DET går jeg bare ikke med til :(((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej, åh nej..........
  • #1   31. okt 2006 Først... skældud (kan bedre lide ordet irettesættelse - det er ikke et barn jo) er KUN hvis i tage ham i det.. Ikke 2 min efter, ikke 2 timer efter..

    Dernæst.. Jeg tror han prøver at vise at han stadig er herre i huset selvom der er kommet en ny hund i hjemmet..

    Er i måske kommet til at forfordele den nye hund lidt?


  • #2   31. okt 2006 Xena er ikke ved at komme i løbetid?

  • #3   31. okt 2006 Jeg ville tage fat i en adfærdsbehandler. Det er jo ikke sikkert at det er det store der skal til, for at rette op på det.
    Ellers prøv at skriv til Kisser C eller Lillen (Hundeejer) herinde fra.

    Held og lykke med ham.


  • #4   31. okt 2006 Chris, kan han være stresset over at være tilbage i lejligheden?

    Men det lyder da godt nok helt vildt!


  • #5   31. okt 2006 det har ludvig også gjordt men gør det ikke mere... det er så ulækkert også når man har hvide møbler..

  • #6   31. okt 2006 I kan prøve at begrænse hans adgang til hele lejligheden, og kun ha ham over det hele når I er det til at stoppe den uønskede adfærd. Og hvordan gør han? Er det en "kom og leg" gøen eller " I skal fa...me ikke bestemme hvad jeg ska l" gøen?

  • #7   31. okt 2006 Nina.......... BESTEMT nej smiley vi forfordeler ingen her i huset. Jeg ved godt vi ikke skal skælde ham ud når vi kommer hjem, men NÅR han laver balladen, og det har vi heller ikk gjort. Nu mener jeg bare generelt når vi skælder ham ud.... ja, der gør han af os. Men nu har det stået på så længe at det squ snart er rigtig svært IKKE at skælde ham ud når vi kommer hjem smiley

    Det går også ud over forholdet fordi manden ikke er så tolerant som jeg er......... vi skændes HVER dag, når vi kommer hjem til et smadret hus (det gjorde vi ikke det første lange stykke tid, men NU er det bare for meget for ham)


  • #8   31. okt 2006 Christine - Det var ikke en beskyldning =) Men glad for du ikke har forfordelt nogen og kun irettesætter idet skaden sker..

    Har i fået ham tjekket ved dr dyr?? Tit når hunde skifter adfærd drastisk er det pga smerter =/

    Meeeeeeeeeen i har jo lige fået ny beboer i huset, så hvem ved..

    Spørg Kisser - hun er SÅ klog på sådan noget og UTROLIG hjælpsom =)


  • #9   31. okt 2006 Hej søde mie :)............. nej det kan ikk være det, for michael er jo sammen med hundene ude i kolonihaven, og det startede også lang tid før jeg flyttede hjem.

    Annika........ den er begrænset, de er begge ude i køkkenet da Xena også bider i ting, når hun er i alt for store rum. Men Futte hopper over det der barnegitter vi har i køkkenet og går så ellers i gang smiley I morges satte han en stor plade foran barnegitteret, men den havde han bare væltet og havde så ædt en madras, skidt på bordet og tisset i sengen.................




  • #10   31. okt 2006 Nina......... nej da, ville bare sætte ekstra TRYK på bestemt *s* så alle var helt klar over det ikke var det der var i vejen smiley

  • #11   31. okt 2006 Chris, nå det er i haven han gør det??

    Det var da sært.. startede det da Xena kom?


  • #12   31. okt 2006 Annika........... hans gøen har jeg lidt svær ved at tyde...... men er ret sikker på det ikk er en leg-gøen......

  • #13   31. okt 2006 Ikke med det samme...... det startede lige omkring da vi skilte dem ad, når vi gik fordi Xena bed i ting...... så satte vi dem sammen igen, men det gik stadig dårligt, så nu er de begge i køkkenet, men der vil futte så ikke blive smiley

    Jeg kan til nød klare at tingene blir bidt i stykker, jeg kan også på sin vis klare at der blir skidt og tisset på gulvet..... men på SOFABORDET..... hvad sker der???? og i min/mandens seng.... HVER dag???? DET er bare for meget....... :(((


  • #14   31. okt 2006 Det lyder som han trænger til at blive sat på plads.Det er svært at sige når man ikke har set ham i aktion men det lyder meget som om. Og jeg må hellere skynde mig med at sige at man ikke sætter ham på plads ved at slå eller banke ham, så der ikke bliver misforståelser....

    Han er jo også ved at blive voksen, (de er som regel først helt voksne som 3-årige).

    Men hvis du vil bevare dit forhold til din mand uden alt for mange skår, kan du jo prøve at købe et (stort) bur at ha ham i når i ikke er hjemme.I hvert fald som nødløsning til at starte med.

    Ellers lederskabsøvelser, og kontaktøvelser. Masser af dem.Og så eller holde en hård linie.Som f.eks. kun at snakke med ham når du vil snakke og ikke når han kommer.Lige den kan føles hård for nogen, men det hjælper tit


  • #15   31. okt 2006 Jeg ved ikke om det er en del af hundens udtrykkelsesmuligheder, men det lyder lidt som noget trods...

  • #16   31. okt 2006 Ups. Bones er startet i fjernsynet
    Smutter igen


  • #17   31. okt 2006 Annika..... ja den med buret, er også meget tæt på en realitet. Ville bare helst undgå det smiley bryds mig ikk om det......

    Mie.... ja trods, men over hvad???? (det kan du jo så heller ikk svare på - det ved jeg) Nu har Futte jo altid været en MEGET dame-"sex"-glad, så jeg tænkte det MÅSKE kan være at han er vildt frustreret over at ha en dejlig dame i huset, når han nu ikke kan gøre noget...... tit så slikker han hende i hoved og hale - nærmest sådan helt febrilsk...... han er nærmest ikke til at stoppe. Men det må tiden jo vise, når han blir kastereret..... HÅBER det "bare" er det.....


  • #18   31. okt 2006 Ja, det er et godt spørgsmål..

    Måske over hele Xena, I er flyttet tilbage - situationen?

    Jeg ville nok prøve Lillen eller Kisser inden buret, hvis det var mig..


  • #19   31. okt 2006 Skriver lige til dig på msn mie..... det er noget nemmere smiley

    Men hvis der er andre der har nogen gode råd så skriv ENDELIG.... jeg holder øje med tråden..... smiley


  • #20   31. okt 2006 gør han de her ting imens i er hos ham?

  • #21   31. okt 2006 Stina...... nej..... når han er alene.... desværre, det gør det endnu værre. Jo der hvor han tissede i min søns seng, var vi hjemme, men tog ham desværre ikke i det :(((

  • #22   31. okt 2006 er han mentalt træt når hundene bliver ladt alene?

  • #23   31. okt 2006 Imens vi har været i haven, har vi ikk gået tur med ham om morgenen..... kun eftermiddag, aften, nat, da vi har lidt længere til arbejde derfra. Men det kan ikke være det der har gjort udslaget, for det gjorde vi heller ikke da Xena ikke var der, og der gik det helt fint...... (det var i 5 mdr det gik fint, selvom han ikk har gået tur om morgenen)

  • #24   1. nov 2006 Kan det være at han synes det er mærkeligt at der er en anden hund i huset, og skal vise den anden, at det er ham der bestemmer derhjemme? Ang tisse over det hele = afmærkning af teritorie.

Kommentér på:
Åh nej, åh nej..........

Annonce