{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Stædig Cairn - Indkald .. {{forumTopicSubject}}

Hvordan i alverden lærte i jeres hunde at komme når deres navn bliver sagt ?
Vi har prøvet det meste, men intet virker ..
Nu er det ved at være pinligt at når vi er i hundeskoven med vennerne er vi efterhånden de eneste der ikk kan kalde vores hund til sig når det er tid til snor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stædig Cairn - Indkald ..
  • #1   22. jun 2007 Jeg er helt enig i at det ligger til Cairnen at den ikke lige har tid til at få snor på, hvis der sker noget andet spændende. Balder reagerer 100% på sit navn og kommer oftest løbende når jeg kalder hans navn i en bestemt tone. Ellers har jeg vænnet ham til også at komme når jeg pifter. (der er som om han bliver nysgerrig eller forundret når jeg pifter, og det er åbenbart nok til at han kommer løbende : ). - og så MASSER af ros og godbidder når han kommer pænt hen. Jeg læste et sted at det er en god idé at øve indkald også uden snoren kommer på HVER gang. For, hvis indkaldet er det samme som "nu skal jeg i snor, og må ikke lege frit mere" så kan den godt forbinde det med noget negativt og derfor være "vil-døv"..

• #2   22. jun 2007 Men en Cairn terrier er jo ikke en hund man har gående frit ved siden af sig nede i byen for eksempel. Det ville jeg gerne have i starten at man kunne lære ham. Ligesom man ser velopdragede schæfere osv. gående pænt ved siden af dens ejer uden snor. MEN det ligger ikke til Cairnens natur at være SÅ lydig : )

• #4   22. jun 2007 Det med at løbe den modsatte vej virker også hos os : ) Hvor er det sjovt de er så ens alligevel : ) haha

• #5   22. jun 2007 Det med at vende ryggen til og gå/løbe den anden vej virker også på Malou når vi er fremmede steder uden snor .. Men hjemme i haven hvor jeg gerne vil øve virker det ikke .. smiley

• #6   23. jun 2007 Didde har altid kommet når man har kaldt på hende, lige siden hun var hvalp ..
    Det har hun nærmest gjort af sig selv ?

• #7   23. jun 2007 Jeanette - Jeg misunder dig ! hehe smiley

• #8   23. jun 2007 hehe (:

bamse var også umulig at kalde til sig engang.. men efter vi fik simba spiller han helt moden og voksen og rigtg artig endda (:

• #9   31. jul 2007 altså jeg har set i fjernsynet at hvis den ikke kommer når man kalder skal man bare løbe og sige nogle mærkelige lyde (det kan godt være lidt pineligt at rande rundt og sige sådan) men i hvert fald i fjernsynet virkede det.

Kommentér på:
Stædig Cairn - Indkald ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce