721 visninger
|
Oprettet:
hundefrisør {{forumTopicSubject}}
hej alle
jeg overvejer at få klippet swiffer...
er det synd?
hvor i århus området er der en god hundefrisør.
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 202
Vi bor i Randers og får klippet og friseret
et sted der kaldes Hundehuset ...
Hun er dygtig syntes vi ..
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 33
tak ...det vil vi prøve
feb 2007
Prisen for en klipning i vores område er 550 kr . Hej hej
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 3
feb 2007
feb 2007
når det vi allesammen gør er for hundenes bedste ...
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 157
jeg synes ikke man skal trimme en havaneser ned - det er iflg. min bedste overbevisning både grimt og unødvendigt ... men hvis man ikke skal udstille og avle, så kan jeg ikke se noget galt i, at man får gjort den daglige pelspleje lidt lettere ...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 89
Hun er også meget langhåret når man tænker på hun kun er 6 mdr. hendes pels går næsten helt ned til gulvet/jorden og det er mavepels og sidepels...... Eller hvad man kalder det.
Vi var i sommerhus i går og var ude og gå i en granskov, hun haltede og hoppede og lagde sig ned hele tiden for at fjerne alle de grene der satte sig fast i hendes pels.
Det virkede som om hun var temmelig træt af det, hun havde svært ved at følge med sine to gode korthårs venner ;o)
Så vi har besluttede at klippe hende lidt, men skal nu bare finde et sted.
okt 2007
okt 2007
Hun kan ikke løbe og lege som andre hunde med kortere pels da hun hele tiden stopper og piller grene og andet nams ud af pelsen.
Det synes jeg er synd og derfor skal hun trimmes.
Lige nu har vi fået helt styr på hendes pels og hun bliver børstede og nusset hverdag og er begyndt at holde af det ;o)
Det vil vi fortsætte med selvom hun er klippet.
Jeg ved godt at pelsen kan få meget mere besværligt underuld, men mener stadig det er den bedste løsning.
okt 2007
Jeg følte det heller ikke som en anklage, men fik brug for at komme med min mening.
Som du siger er der jo mange meninger og den ene kan være lige så god som den anden.
God påske til dig også og resten af "banden" der læser med :o)
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 55
Jeg vil give dig fuldstændig ret, vi kommer også meget i skoven og når Chogans pels bliver længere, kan jeg godt se det kan blive et problem. Lige nu er den perfekt- men han er også kun 4 mdr!!!
Jeg har heller ikke noget problem med at klippe ham lidt, jeg vil hellere kunne gå problemfrit i skoven end at udstille ( Hvad mon hunden helst vil????)
Men hvis du bor i overskuelig kørsel til Veksø, så kan jeg anbefale Dyreoasen ( Bitta Wöhlich), hun er rigtig sød, god ved hundene. Jeg går til træning+hvalpeleg ( som er hver onsdag kl. 18-det kan jeg godt anbefale, hvis nogen bor i nærheden). Du kan bare google dyreoasen, så vil du få hendes hjemmeside op. Hun var desuden i Vi med hund, forrige måned. Mange påske hilsner Henriette
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 55
.....og Klipper man ikke spidser selv på udstillingshunde ellers må de da blive slidte og grimme nøjagtig som på mennesker?? ( de hænger jo helt ned til jorden ) .......
hundefrisør
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside