{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Takker!
  • #1   11. jul 2007 Hej og rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige gruppen jeg er selv rigtig glad for at være herinde så det håber jeg også du bliver. *S*

nu er jeg altså nysgerrig for jeg synes at boss og cæsak lignende hinanden helt vild så jeg kunne godt tænke mig og vide hvor han komme fra.
    Jeg har købt boss hos Flemming og Lene fra en by i nærheden af Århus Kan ikke huske byen og har også fået smidt deres tlf nr væk så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvor han kommer fra. ???

• #2   11. jul 2007 VELKOMMEN TIL JER :o)

• #3   12. jul 2007 Jeg har også en "brugt" hund.. og det gik godt med skriftet.. men vi havde så også en berner mere.. det tog hende ca. 3 dage at falde til.. Og Velkommen til dig Christina.

• #4   12. jul 2007 velkommen til...

• #5   12. jul 2007 Vi har nu haft Cæsar i lidt over en uge og det går kanont godt. Starten var hård da han startede ud med at have lungbetændelse den første morgen. Vi var hjemme med ham tirsdag aften kl. 22.30 hvor jeg bemærkede at han haldede lidt og onsdag morgen, var det helt skidt med ham. Vi fik ham til dyrelæge og det viste sig at han havde 39,5 i feber og lungebetændelse. Men efter en go gang pencilin er han på toppen igen. Vi var til hundetræning med ham igår på www.bernerpladsen.dk og vi fik af vide at det ikke lignede at vi kun havde haft ham i en uge. Han er faldet meget godt til!!

Kommentér på:
Takker!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce