{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Miste den ene hund {{forumTopicSubject}}

Ja som der står miste vi detsvære den ene hund igår og det har så taget meget hårdt på os alle sammen ja det er ham den lille af dem som mitzi mødte ude i skoven han blev kørt ned og brækket højer forben 3 steder og han vil aldrig komme til at løbe og lege igen så han blev aflivet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miste den ene hund
  • #2   14. jul 2007 Det er jeg virkelig ked af at høre.. Det er aldrig sjovt at miste en... Er heller ikke helt klar over hvem den lille var... men fik det alligevel skidt.. Håber at han har det rigtig godt nu og at i kan trøste jer lidt ved Mitzi.. hun er jo også en dejlig hund.. Knus fra Jannie & Bounty..

• #3   14. jul 2007 Vi mødte Mitzi ude i løvbakkerne og de rendte og leget i kan se ham inde på de billeder lisa har inde på sin profil så kan i se ham mitzi er ikke vores hund hun rendte og leget med sniffer og ham en lille som hed chang

• #4   15. jul 2007 undskyld der misforstod jeg det lige.. går ind og kigger på billederne nu.. men er ked af jeres tab..

• #5   15. jul 2007 Jannie C

det gøre ikke noget jeg savner ham bare helt vildt han blev kun ½ år så han var stadig kun en hvalp

• #6   15. jul 2007 hej anita jeg er meget ked af det på jeres vejne , kan kun alt for godt sætte mig i jeres sted, da jeg selv lige har mistet en go ven, det er aldrig sjovt og man har det rigtig skidt i lang tid efter.
    håber i kommer oven på igen, mange varme hislner her fra

• #7   17. jul 2007 Kan godt forstå at du savner ham rigtig meget.. det er aldrig sjovt at miste.. ved da heller ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg mistede min hund...

Kommentér på:
Miste den ene hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce