{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Var ved at miste min hund {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det hører til herinde, men vil fortælle om fredag morgen, da jeg var ved at miste min F.T. springer.
Jeg går en tur ved vandet hver morgen omkring 5 halv 6, med begge mine hunde. Der er temmelig mørkt smiler
Min akita er i 15 meter line og min F.T. springer er løs med et blinke halsbånd på, så jeg har styr på hvor han er. Han løber ind imellem temmelig langt væk, det har jeg aldrig tænkt som et problem, vi er alene ved den tid, og han kommer jo altid tilbage.
I forbindelse med stranden er der et stort stykke skov. Jeg er opvokset her og ved at i den del af skoven holder man sig til stierne, da der er mosehuller og mervelgrave. Og nej, jeg har ikke tænkt mig om, havde aldrig tænkt over at min lille hund kunne falde i et af disse huller.
Men i fredags gjorde han det. Jeg gik langs stranden, da jeg hørte et gø/hyl meget hult somom det kom fra en brønd. Og så vidste jeg godt hvad der var sket. Jeg fik bundet min akita til en busk, tror jeg, og så fik jeg tændt lommelygten, og så ind i skoven. Det gik langsomt, jeg skulle jo oz passe på de forbandede huller. Jeg kaldte og kaldte, og der var helt stille, han sagde ikke en lyd. Jeg vidste det var et spørgsmål om minutter. Vandet i de huller er sjældent over 2 grader, og ingen kommer selv op. Efter hvad der føltes som en uendelighed stod han pludselig ved siden af mig. Sort som arvesynden, rystende og langt fra stolt af sin præstation. Jeg fik ham ud af skoven, og med over 1km til bilen, måtte han en tur i havet. Det var det varmeste jeg kunne gøre for ham på det tidspunkt, og han svømmede det meste af vejen ned til parkeringspladsen. Ved bilen fik jeg froteret ham og så gik det stærkt hjemad. Et varmt bad, en fuldstændig tørring, en god gang mad og så sov ham i næsten et døgn.
Han har skrammet sin ene klo, er øm i musklerne i forben og skuldre, men det overlever han jo.
Så nu er rutinerne lavet om herhjemme. Nu bliver han trænet kl 5 om morgenen, og bliver luftet ved vandet om eftermiddagen, hvor jeg kan se noget.
Pas på jeres guldklumper, det kan gå så stærkt..
Knus herfra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var ved at miste min hund
Kommentér på:
Var ved at miste min hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce