{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

ris eller ros {{forumTopicSubject}}

hej jeg er den lyggelige ejer af en labrador tæve der er heltvild med at apotere men her til morgen da jeg kom op lukkede jeg lige hende ud i haven 5 minutter før vi gik en tur men der kom hun med naboens premie kok og satte sig som hun jo normalt skal jeg undlod at rose eller skælde hende ud den har åbenbart gået ude i vores have hva ville i gøre i den situarion rose eller give skæld ud????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ris eller ros
  • #1   27. jul 2007 Hej Michael. Var kokken levende eller død ?

    Jeg roser altid når mine pænt kommer for at aflevere noget til mig - hunden ved jo ikke, at det er naboens kok :-))


  • #2   27. jul 2007 den var stadig levende men noget grokket men lever dog stadig jeg var nu helt stolt af hende og det er jo rigtigt som du skriver den ved jo ikke der er forskel på den og en fasan

  • #3   27. jul 2007 Super flot, at din hund kan apporterer levende fugle - det betyder jo rigtig god vildtbehandling og det skal du sandelig være stolt af :-))

  • #4   28. jul 2007 det er jeg også rigtig stolt over

    den første jagt hun var med på kom vi til en lille remisse hvor det væltede ud med fasaner og hun klarede det godt alene og sende dem ud der var så en høne der rente ind i såten bag os som ikke blev skudt da vi ikke måtte skyde da vi var færdige med såten gik vi langs remissen stoppede hun op og 2 minutter sener kom hun med den høne der var rent ind igen der var ikke en skramme på hønen hun var lige til at sætte ud igen smiley


Kommentér på:
ris eller ros

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce