{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

HP.... ris eller ros? {{forumTopicSubject}}

Så er jeg i fuld gang med at lave hjemmeside... For første gang...
Det er ikke så nemt, som man skulle tro;-)

www.attamaxis.dk

Nogen ting virker ikke endnu, men kan nogen søde sjæle, der ikke har andet at lave, ikke tage et kig og komme med konstruktiv kritik?
Hvad mangler eller kan gøres bedre/anderledes?

Når man gerne vil linke til andre hjemmesider, gør man det så bare, eller skal man have tilladelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HP.... ris eller ros?
  • #1   19. feb 2009 Christel

    Tak:-)

    Jeg kan ikke selv se det halve billede, da det er en gammel møgskærm jeg selv har.... Må lige få det ordnet;-)
    Planen er at jeg skal få lavet mit eget logo til forsiden i stedet for...

    Den der tilbage-knap vil jeg lige arbejde på, og god ide med lidt skrift om os selv.


  • #2   19. feb 2009 tusind tak smiley
    Jeg er selv ret glad for dem også... altså hundene;-)

    Mange havde bedt om at vi fik lavet en hp, da vi nu havde fået azawakh, og tydeligvis har de fleste danskere med kendskab til racen kun dårligt at sige om dem...
    Så det vil jeg gøre et ihærdigt forsøg på at ændre, for efter min overbevisning er azawakhen en rigtig lækker hund:-)


  • #3   19. feb 2009 lækkert at du har skrevet om racens historie, lise, dejlig hjemmeside, men synes det er en skam der er sort baggrund på startsiden, ville da gerne have lidt mere farve, sort er så trist når der er for meget af det...synes jeg personligt. måske nogen poter eller andet sødt smiley istedet for kun sort, men det er bare min mening
    Godt arbejde smiley


  • #4   20. feb 2009 Fin hjemmeside..

    Nu til det kritik.

    Forsiden, billedet følger ikke med siden, så det nederste af billedet, kan man ikke se.

    Menu. er ikke på de følgene sider, så her skal man højreklikke på musen, for at komme tilbage til menuen,

    Men eller en fin opsætning af din hjemmeside..


  • #5   20. feb 2009 Jeg kan sagtens se forsidebilledet, måske det kommer an på hvilken skærmopløsning man kører med.

    Savner også en tilbageknap.

    Men ellers synes jeg det ser godt ud smiley


Kommentér på:
HP.... ris eller ros?

Annonce