419 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Er det arveligt? m.m... Er det arveligt? m.m...
Min schæfertæve sidney, har aldrig fået sine ører op at stå korrekt. (Se evt. profil) Så vidt jeg ved er der ingen andre fra hendes kuld der har det problem. Er det arveligt, hvis jeg gerne vil lave hvalpe på hende?
Findes der folk som avler gul/sort med grå? I så fald, hvordan kommer hvalpene til at se ud?
Og til sidst, hvad koster en bedækning ca. med en schæferhan?
Håber i kan hjælpe. :o)
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 6 Emner: 14 Svar: 228
vi har fået hvalpe med micka og rex deres hvalp tessa har vi kig i profil
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.239
Der er meget få der højalv men sportslinjer, men der er masser af sort/gul sportshunde der bliver parret med grå og hvalpene blive enten sort/gule, grå eller sorte.
en parring meget forskelligt, alt fter hvad man vil have.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.903
Jo nogle krydser da brugs og udstillingslinjer, husk der er grå udstilling, og der er også sortgule brugslinjer, så det er ikke så meget farven, mere det at sortgule har været de mest populære inden for udstilling de sidste mange år.
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.903
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.167
Der har været en kennel her opppe hvor jeg bor som altid havde een hvalp i kuldet som ikke fik ørene op.
Har gået til træning med et par hvalpekøbere derfra, og de var altså lidt kede af det, så ja jeg mener det er arveligt, så til det med blodomløbet, det tror jeg så også der er lidt om, har seælv prøvet det med en som var længe om at få stivelse i ørene, og de kom op tuil sidst. Om det så var derfor ja det kan jeg jo ikke vide.
Endelig til det med at blande grå med højavl.
Det er der faktisk en del som gør, men mest uden for kennelregi, det jeg ved af.
Prisen for en parring ?????? kommer an på hvad det er for en hund du vælger.
De fleste med DKK tavle hunde vil ikke lade deres han parre med en med bløde øre.
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
Er det arveligt? m.m...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside