{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Hvor meget gør jeres hunde? {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja, hvor meget gør jeres gravhunde?
Hvad gør I ved det?

Og synes I, det er et problem?

Det kræver jo en del forberedelse med alle de overvejelser inden endnu en vovse.. Det ER jo mange år, det drejer sig om, så jeg vil helst ikke have ubehagelige overraskelser, men i stedet have tænkt så meget som muligt igennem på forhånd..

Tak for hjælpen.. KAn ikke sidde og vente på svar, men tjekker hver dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget gør jeres hunde?
  • #1   18. aug 2007 før vi fik kurt gøede mia aldrig havde slet ikk hørt at hun kunne sige noget.. meeen efter kurt er kommet til så gør de begge kurt mest og over det minste vindpust.... han er sikker på han er en great dane i forklædning.....

• #3   18. aug 2007 Chivaz gør ikke konstant, men jeg synes han gør meget... Især når han er selv ude i haven og det er mørkt, eller når det er mørkt herhjemme...!
    Jeg skælder ham ud når han gør, og roser ham når han holder op... Så håber jeg på at han måske lærer det snart...

• #5   19. aug 2007 hej jeg har en gravehund han hedder skipper og er rigtig dejlig. han er 5 år men han kan godt have ejer fornemelse over for andre hunde han kan godt være fræk nogle gange

• #6   20. aug 2007 alså mine gør ner der kommer nogle (det vil sige vis smutti gør gør de andre det også)

• #7   20. aug 2007 Tak for jeres svar..

Ja,det er den eneste ulempe ved den skønnerace..

Er en smule bekymret for den gøen.. Det ligger jo til dem.

Men når man bor i lejebolig og kommer til det længe, kan det jo blive meget problematisk, hvis hunden kommer til at gå meget.
    Skulle det ske, må jeg finde en løsning på det. Kunne ikke finde på at skaffe mig af med hunden igen, men der er jo inegn grund til at tage or store chancer med det.

Så er måske desværre nødt til at overveje en anden - mindre gøende - race....

• Berit B
    Berit B Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #8   22. aug 2007 hej
    Min gravhund gør også meget mn jeg har fundet ud af at det er når den selv er nervøs eller vil passe på mig, jeg går med den ud om aftenen når det er mørkt så gør den ikke hele tiden. Når der kommer nogen virker den som dørklokke ( vi bor på landet) så det er egentligt meget rart. Såsnart den har sagt goddaw til gæsterne er der ikke mere gøen.

• #9   26. aug 2007 chico gør af andre hunde og når det banker på døren.. Når det banker på døren, får han lov at gø og så får han bagefter besked på at ligge sig op i hans kurv inden vi åbner døren. Så har han li fortalt os at der kommer nogen, og det synes jeg er rart..

• #11   2. sep 2007 Ja, men når man bor i lejlighed, er det jo desværre ikke sikkert, at naboerne besidder samme gode humor..

Jeg har personligt ikke noget imod en gøende race, så længe det ikke tager overhånd..

Men er ikke sikre på naboerne desværre...

Er kommet i tvivl om racen pga dette.. ØV. Men hellere nu, end når hunden er der

• #12   3. sep 2007 Ikke alle gravhunde gør lige meget..
    Min gør lidt når der kommer nogen, men det genere mig ikke, for så ved jeg jo at der kommer nogen =0)
    Naboens gravhund som er far til mine hvalpe jeg venter, den hører vi aldrig og venneparrets gravhund gør også kun lige når der kommer nogen.. Den sidste gravhund jeg kender er min venindes fars, den bliver brugt til jagt, om den får gøet af der ved jeg ikke, men vi hører den aldrig når vi kommer - griin..

Kommentér på:
Hvor meget gør jeres hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce