{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Han er blevet grådig {{forumTopicSubject}}

Efter at vi har fået Simba kastreret, er han blevet utrolig grådig. Og med det resultat at han kommer til at hapse lidt i mine fingre, når han tager godbidden når vi træner.

Jeg har prøvet først at give ham den når han slikker på mine fingre. Også har min træner sagt, at jeg kunne prøve at træne, at han først måtte få den, når jeg siger "dygtig". Så han vil tage den mere roligt.
Men nu har jeg prøvet med det i rigtig laaang tid, og der er ikke kommet noglefremskridt.

Er der nogen der har nogle forslag, til hvad jeg kan gøre?

Kh. Josse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er blevet grådig
  • #1   26. aug 2007 prøv og tag hånden til dig hvis den går hurtig og vild efter godbidden og så forsæt sådan indtil han stikker hovedet stille og rolig hen til din hånd

    eller lukke hånden helt sammen om godbidden hvor han så kan få næsen ind i enden af din hånd og åben først hånden når han er rolig


    gjorde vi med hvors hjælp hurtig


  • #2   26. aug 2007 Jeanette O: Det prøver jeg. Tak. smiley
    Så håber jeg at det virker.

    Lotte S: Ja, nogle gange, når vi træner tricks. Men når vi går lineføring, der får han jo godbidden oppe fra, så jeg ikke hele tiden skal bugge mig ned for at give ham med flad hånd. Og det er så der han får hapset i mine fingre.


  • #3   27. aug 2007 jeg har gjort paa den maade at jeg lagde godbidden foran ham og han maatte ikk ta´den för der blev sagt værs'go... til sidst kunne jeg ligge den paa hans snude og den blev der til jeg sagde god for at den maatte spises...

    ved ikk om du kan bruge det, men held og lykke fra os


  • #4   27. aug 2007 kiwie * en lydig hund er en kærlig hund *:
    Jeg træner allerede meget med klikkertræning. ;D

    Tak for alle jeres gode svar. smiley


Kommentér på:
Han er blevet grådig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce