{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Regnvejr. . . Hvad skal vi lave ?? {{forumTopicSubject}}

Hey her i gruppen. . . .

Tænkte sådan på. . . . hvad laver i andre med jeres hunde, når det bare "står ned i stænger" ???
Vi er normalt meget aktive med vores vovser når det er godt vejr, hvor vi er ude på marker og enge - i skove og ved vandet - i grusgraven og i hundeskove osv. . . .
Men når det regner, er ingen af dem til at drive ud. . . .

Men alligevel når klokken nærmer sig "formiddags turen på marken" så tripper de 3 rastløse rundt, og kigge på mig med de der øjne "SKAL VI IKKE SNART UD MOAR" lige indtil jeg lukker have døren op. og de "vover" sig ud i haven. . . . . og finder ud af at det regner, så skynder de sig ind igen og putter sig ned i deres kurve. . .
Og så ligner de alle 3 nogen, der ligger og tænker " hvad skal vi nu give os til " . . . . .
Det giver mig super dårlig samvittighed : (

Jeg laver gemme / søge lege med godbidder og putter godbidder i forskellige pap æsker, som de så selv skal lukke op. . . .
Og jeg pakker godbidder ind i aviser, og snørre avisen til, så den er lidt svær at få op . .. .
Og jeg putte / hygge med alle 3 på gulvet. . . .
Og laver indendørs feltsøg med deres legetøj og bamser. . .
Og de hjælper mig med at hive tøjet ud af vaskemaskinen. . .
Og vi leger gemme leg, hvor de skal finde mig, enten her neden under eller ovenpå ( vores hus er 160 kvm ) så der er mange "gemme steder"
og jeg træner apport. . . . og SIT og DÆK og POTE og HALSE og RULLE og KRAVLE og DUT ØVELSEN. . . osv. . . . osv. .
Og vi "rydder" op ved at vovserne putter legetøjet op i deres legetøjs kurv. . . .
Syntes virkelig jeg laver alt mulig med dem, når det ikke er ude vejr. . . . men alligevel får jeg super dårlig samvittighed, over at vi ikke kan komme ud og løbe af. . . .
Hvad gør i andre her i gruppen ???

Knuzzer fra Nihoo-sin De 3 vapsers moar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regnvejr. . . Hvad skal vi lave ??
  • #1   3. sep 2007 Hey Mamma : )

    Bare det var mine der gjorde det . . . . men som jeg godt ved, så er jeg selv skyld i at de er "rastløse" for jeg har jo selv vænnet dem til såååååå meget motion, og aktivering. . . .

    knuzzer


  • #2   3. sep 2007 jeg træner jo apport øvelser med dem. . . . og i stedet for at skulle aflevere bamserne og det andet legetøj til mig, så lærte jeg dem at aflevere / lægge det i den kurv, som vi bruger til at have deres legetøj i....... smiler........ og hver gang de gjorde det rigtigt, fik de en guf for det (lille frikadelle) og så blev der hurtigt ryddet op...... hehe......

  • #3   3. sep 2007 Du kommer da bare med dem zøde. . . . så skal jeg lærer dine vapser at være "vaskekoner" hehe. . . men igen på samme måde. . . .læg en klud eller en bamse af deres ind i vaskemaskinen, og få dem så til at tage den ud til dig. . . og dyyyygtiiig. . . . . og en delle eller pølse stykke. . . . og igen og igen med bamsen eller kluden. . . og flere guffer. . . og så dit vasketøj. . . . og en guf mere. . . og dyyyygtiiig. . . og igen dit vasketøj. . . og en guf. . . og til sidst kan de det. . . . hehe. . . det er super sjovt. . .

    knuzzer


  • #4   4. sep 2007 Du skal bare sige NEJ. . . hvis de tager et nyt stykke legetøj op, når de ligger det de har ryddet op ned i kassen / kurven. . . .
    og når de så ligger det ned igen. . . så gælder det om at være hurtig, og sige dyygtiiig. . . .. og have en super god godbid parat, og det skal være indenfor 3 sek ellers har de glemt hvad det går ud på : )

    Fortsat god fornøjelse med træningen zøde. . .smiler. .

    Knuzzer fra Nihoo-sin


  • #5   4. sep 2007 Du kommer bare med dem *GG*

    Knuzzer


Kommentér på:
Regnvejr. . . Hvad skal vi lave ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce