{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se lige de to!!!
  • #1   3. sep 2007 Ihh hvor er de skønne de billeder fra vores hyggelige week-end.
    Jeg sender også billeder til dig når min computer bliver tilsluttet og jeg har fået internet igen.
    Har lige lånt mandens arbejdspc.
    Det var godt nok en hyggelig week-end i Egtved, men det er det jo altid.

    Hej fra Lene og co.


  • #2   3. sep 2007 Vi kørte hjem da jeg havde været inde med Tilde for Michael, for da kunne hverken hun eller Marcus mere.

    Så havde de siddet og luret i et dumt telt en heeeel weekend uden brok, og hun gad bare ikke, så vi stoppede imens legen var god.

    Ærgerligt at Vega-pigen ikke lige fik et cert med på sin barsel!!! Det kunne jeg altså godt ha undet jer. Men i kommer tilbage med fuld fart til næste år!!!


  • #4   4. sep 2007 Nøjjj...!!
    Sikke dog dejlige billeder *LoooooL*
    De klær hinanden godt....*SSS*
    Det må da mindst gi en 1 præmie...
    om ikke andet for en fantasktisk udstråling de begge viser der...
    Kan sandelig godt forstå du stolt *SSS*
    De meget skønne sammen...


  • #5   4. sep 2007 Nej jeg kan ikke sende billeder lige p.t.
    Har først hentet min pc igår fra den gamle lejlighed, men jeg har ikke bestilt nyt internet og telefon endnu.
    Må sgu hellere gøre det idag.
    Jeg skal lige tage beslutningen om hvilken internet og telefonudbyder jeg vil have. Det er desværre ikke så billigt som den jeg havde, men det må kunne lade sig gøre.
    Og lige så snart det er på plads og det lover jeg bliver snart, så kommer billederne til jer alle.
    Kors det er svært at undvære nettet hjemme, især de formularer og banken o.s.v jeg altid har brugt nettet til.

    Hej fra Lene


  • #6   4. sep 2007 Dem har jeg heller ikke haft i tankerne.
    Jeg regner med det bliver TDC for der har jeg kabeltv og kan få webspeed til en billig pris lige p.t.



  • #7   4. sep 2007 Forøvrigt er der nogen der kender til Fullrate, de har mulighed for dækning på vores nye adresse.
    Både fastnettelefon og internet.


    Hej fra Lene


  • #8   4. sep 2007 He He, de er et sødt par. (O:

Kommentér på:
Se lige de to!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce