{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Tak til alle jer {{forumTopicSubject}}

der har været så søde og betænksomme, under Ludwigs "sygdomsforløb" og er kommet med opmuntrene bemærkninger og gode råd og bare været der... Tak tak tak.
I aner ikke hvor meget det har varmet og hjulpet mig og jeg kan fortælle jer, at Ludwig nu er rigtig godt på vej til at blive sig selv igen ovenpå operationen.
Såret heler rigtig fint og han fik forbindingen af allered mandag og han støtter allerede en del på hans ben og dyrlægen var MEGET tilfreds med hans fremskridt og han mente at fremtidsudsigten for at Ludwig bliver helt som før er meget fin.
Så jeg er et lykkeligt menneske lige nu og glæder mig over hver dag med mine dejlige vovser, som nu begge er hjemme hos os igen.
Men endnu en gang hjertelig tak til jer alle

Monika, Ludwig og Jerry


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak til alle jer
  • #1   20. sep 2007 går det frem af mewd ludwig ?? her går det bedre sendte oscar væk i et par dage og fik slappet helt af... hentede ham hjem igår for dem der passede ham sagde at han virkede stresset... men mest fordi jeg savnede ham frygtligt...

  • #2   20. sep 2007 Det går helt sikkert fremad med ham, så jeg er rigtig glad og synes at hans fremtid ser rigtig god ud.
    Kan godt forstå du har savnet Oscar, vi tog også hjem til mine forældre, som passede vores schæfer, så vi kunne være sammen med ham. Det passede så fint, at vi kunne være der et par dage, da der pga af noget gravearbejde, blev lukket for vores vand, for så kunne min far se efter dem begge, da vi skulle på arbejde igen.
    Håber det går fremad med dig også og at Oscar er faldet til igen.


  • #3   20. sep 2007 det er rigtig godt at høre... ja det tør vidst siges at han er.. han sov hele aftenen i går.. han har godt nok lavet et par bisse streger mens jeg var ved lægen i dag tror det var for at protesterer lidt over at nu var vi endelig sammen igen og så gik jeg igen uden ham... ja så er det da godt at i kunne være hos din familie... jo tak det går stille og roligt fremad det ene ar er lidt irriteret men det sidder også lige i buksekanten :-S men han ville ikke tage stingene før mandag da de gabte meget

Kommentér på:
Tak til alle jer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce