{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Springer op {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg søger lidt hjælp ang. vores lille øjesten Chika, hun springer meget op af folk, og har gjort siden hun var lillebitte for der hvor vi har fået hende fra måtte man nemlig gerne hoppe op af folk.

Problemet er bare at det må hun ikke her, jeg synes jeg har prøvet lidt af hvert og nu synes jeg snart at hun er ved at være så gammel at nu SKAL der ske noget.

Hun gør det meget begrænset ved min kæreste og mig, men ligeså snart der kommer besøg så er den gal.....

Min svigermor siger at det hjælper at træde den over potterne, og det nægter jeg simpelthen og jeg har forbudt hende at træde min hund over potterne det vil jeg simpelthen bare ikke have, så hellere at hun bliver væk

Er der nogle der har nogle forslag????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springer op
  • #1   23. sep 2007 Ej den med at træde hende over poterne er da modbydeligt

    Altså lysa var os sådan ved mig ja der viste hun er i refleks trak jeg benet op (og jeg gjorde det ikke for at det skulle gøre ondt på hende mere fordi når hun ramte mig så blev jeg altså gul og blå fordi hun havde en træls måde at gøre det på :s)
    Hun lærte hurtigt det ikk nyttede noget at hoppe op af mig smiley
    Med gæster gjorde jeg at kom der mange ja så kom hun i snor, så snart hun forsøgte at hoppe op nogen trak jeg hende ned og sagde nej og fik folk til at hilse på hende smiley


Kommentér på:
Springer op

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce