{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

tja ny her {{forumTopicSubject}}

tja jeg vil da bare sige lidt om mig selv da jeg er ny i den her gruppe
jeg hedder martin jeg har 2 multigerertions bandogs
en han buggi tæt på de 3 år og en tæve zoey omkring 2 1/2 år..
jeg træner en del med mine hunde først og fremmest er det weightpull som er min store interasse jeg rejser en del rundt i verden for at se/lære/konkuraer og får div kontakter inde for denne sportsgren
ud over det træner jeg lydighed, tracking samt lidt PP work , og en tur på forhændringsbanen i ny og næ.
ud over den træning så bruger jeg det her til at holde mine hunde i form, drag træning, svømning, løb (både i natur, i vand og på mill) jeg bruger flirtpoll og springpoll, boldkast samt de 5-10 km gå ture værd dag

jeg har igennem mit liv haft flere slags hunde som rotwiler/dobbermann bullmastiff, presa,irishstaffy som jeg alle har trænet med på forskellige plan og forskellige ting jeg er vokset op med hunde og træning der hjemme fra og jeg fik min egen første hund da jeg var 17 år som jeg startede at træne i rotwillerklubben i mang år ...

når det var lidt om mig håber det bliver spændene at være her i den her gruppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tja ny her
  • #1   13. okt 2007 velkommen til klubben smiley

  • #2   13. okt 2007 jeg takker mange gange

  • #3   14. okt 2007 Mange tak fordi jeg må være med i gruppen. Er en pige på snart de 19 år (d. 28/10) Bor i et lille hus for mig selv i højbjerg. Der bor jeg med mine lige pt 7 katte, tre hunde og ene ged. Lige for tiden går jeg i skole da jeg mangler min 9 klasses eksamen, til den uddannelse jeg gerne vil have. Håber jeg snart finder mig et større sted at bo da der er ved at være plads mangel. Men det er nu svært med en su (: Nå det var vist nok om mig. Vil gerne være med i denne gruppe fordi jeg interessere mig meget for alle racer der går indunder "muskel/kapmhunde!". Vil godt vide så meget som muligt om dem, udveksle erfaringer. Og måske prøve at finde en god og holdbar løsning for at få stoppet mediernes hetz der køre mod vores hunde.
    Har selv her for 14 da siden på onsdag fået mig en dogo/fila/amstaff bla. Har dog ikke nået at få hende ind endnu, da jeg ikke har fået taget nogle billeder af hende endnu, men det skal nok komme.


Kommentér på:
tja ny her

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce