Kastereret.. {{forumTopicSubject}}
Så er lille Tempo blevet kastereret. Han er lidt pjevset for han er træt af kraven :o)
Vi har valgt at få ham kastereret da han jo er en border terrier og med vores cairn har jeg nu kæmpet i 8 år når det kom andre hunde eller der var en tæve i løbetid og det gider/vil jeg bare ikke med Tempo og vi skal ikke bruge ham til avl for det siger mig ikke en pind.
Min mand var ikke såå glad for det men som han sagde så er det jo mig der har problemerne når jeg træner med ham (han skal senere bruges til agility). Men imorges der sagde min mand da vi vågnede ... skal vi ikke ringe og aflyse? hihi - det gjorde vi ikke.
Jeg havde undersøgt dyrlægemarkedet for jeg sys min egen dyrlæge var hammer dyr: 2500 kr. Så fandt jeg en dyrlæge som godt nok lå lidt langt væk men hvor jeg kendte dyrlægen fra hundeklubben og de var 1000 kr billigere - der tog vi hen og fik en SUPER behandling.
Jeg endte også med at købe en frakke til ham i mærket Epoch; den er vandtæt, åndbar og vindsikker (eller hvad det lige hedder på dansk). En superlækker frakke til 275 kr der går helt ned under maven på ham.
Nå nu skal vi bare have de her dage med kraven til at gå. Jeg har taget fri torsdag og fredag og min mand har fri om mandagen.
PS jeg skal hilse og sige at det er ikke nemt for en hund med krave at tisse - for han plejer jo at snuse først og det kan han ikke for kraven :o)
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 15
Tempo boinger ind i alt - specielt vores ben.
Det blev ikke til meget søvn den første nat for han var vildt urolig og småpeb - indtil at faldt i søvn i min mands arm - som deraf totalt sov og snurrede næste morgen. Vi fik 3 times søvn..Den efterfølgende nat gik det bedre.
Kors hvor jeg glæder mig til han får den krave af!
Kastereret..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside