{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kastereret
  • #1   29. sep 2008 Det er de nye korsbånd du, han kan klare hele verden nu *GG*

• #2   29. sep 2008 he he ..ja det tror han da selv :o)

• #3   29. sep 2008 Min han er da ikke blevet mindre han af at få fjernet klokkeværket.

Han parrer løs og har det herligt :o)

• #4   29. sep 2008 ja det er dejligt.. bassen har ikke gjort det før så det er jo tegne på han er på vej til at få det bedre

• #5   29. sep 2008 Hunde er underlige.........jeg har en HAN på 2 år... og en TÆVE på 9 måneder.

I går hørte jeg piveri ude i haven..... jeg spurter derud ( troede det var en bi , der havde stukket een af hundene ...eller de havde trådt på en torn eller andet )

Og hvad ser jeg... Jeg var nær besvimet......mine 2 hunde HÆNGER SAMMEN........SHIT......så der sidder jeg på en kold flise ...(tankerne flyver...wræææl )... og venter i 20 minutter på de er færdige med det frække....( wrææææl igen )

Endelig er det overstået....( sikken STOR tissemand sådan en lille hund har )...*GG*

Nå.... men min tæve er lige nu HØJLØBSK....( 9 måneder gammel )...... hmmm.
    De tanker der for gemmem mit hoved...mens jeg sad derude på flisen var......... nu håber jeg dælme ALLE han-hunde KUN er født med 2 kugler....for min han-hund har været KASTRERET i over 1 år......men TÆNK NU... hvis min er født med 4 kugler og de 2 sidder et sted man ikke kan se dem.....wræææl...

Jeg troede ikke en han-hund havde den store interesse i tæver , når de er kastreret.. men det har min åbenbart.......selvom han er kastreret og kuglerne ER VÆK.......*LOOOOL*

• #6   29. sep 2008 Det er netop lige hvad jeg også oplever med min.

Troede ikke han ville kunne så de ligefrem hænger sammen, så her blev flere dyrlæger kimet ned på en søndag da det skete første gang ;o)

• #7   29. sep 2008 ha ha ha ...ja de er sku ikk helt normale...

Kommentér på:
kastereret

Annonce