2.210 visninger
|
Oprettet:
15. maj 2006 Følger: 48 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 282 Svar: 1.015
Schæferhundeklubben - Hobro. {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der går til træning i Hobro?
Hvis ja, hvordan er det at træne der?
maj 2006
Følger: 48 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 282 Svar: 1.015
Og på grund af et par uheldige episoder da jeg gik i randers, er jeg nok ikke super ivrig for at komme derned. Træningen/instruktøren var rigtig gode, men på et tidspunkt blev jeg væk i randers da vi var "på bytur" og det fik jeg lidt ballade for. Jeg stresser i bytraffik og de ande kørte hurtigt, såh...
Og så synes jeg heller ikke det er særlig fedt at jeg holdte midt i en sæson og ikke kom tilbage. At komme tilbage nu vil sikkert vække mere opmærksomhed. Jeg er bare ikke god til at håndtere "situationer" og er nok dybest set bekymret for om de andre og instruktøren vil synes jeg er en dårlig hundemor eller noget...
Men jeg kan også tage helt fejl... Ved jeg ikke.
Ville som sagt bare høre om Hobro er noget ved...
Hvordan er Arne speciel??
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
<b>PH-programmet er også et program som sætter hunden på en lidt større opgave end de kan komme ud for i BHP.</b>
Det kan man jo så diskutere ;o).
Opgaverne i PH er efter min mening meget anderledes end i BHP - jeg mener dog der er større krav til en hund der skal til tops i BHP frem for i PH :o).
/Carina
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
Jo jo - der er da bestemt mange udfordringer i PH, så det er ikke fordi jeg synes det er et "baby program".
Som jeg ser det, er der bare flest krav til en hund i BHP rent mentalt og driftmæssigt, mens der i PH er nogle krav til hundeføreren angående samarbejde og taktisk anvendelse af hunde, som man ikke finder i BHP.
/Carina
Schæferhundeklubben - Hobro.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside