Tyson Hjælpegruppe

Tyson Hjælpegruppe

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvad har jeg "glemt" af udfordringer hvad har jeg "glemt" af udfordringer

Jeg har jo Chika der er en omplaceringshund som bestemt ikke har haft det godt...
Jeg går hjemme på barsel og har derfor gået ture om dagen. så i dag har jeg ikke været hjemme og det bliver derfor næsten mørkt inden vi kommer afsted ud og gå.. hun gik næsten som på min første tur med hende.. hun fik absolut ikke "læst dagens avis" men selvfølgelig lært en masse andet smiley så kom jeg sådan til at tænke på.. hvad har man mon mere glemt? nogen der har nogen ideer til hvad man ville lære en hvalp fra starten? så kan jeg jo gennemgå det og så hvad jeg måske har glemt :-0
for tiden lærer jeg hende feks at køre bil igen.. vi har nemlig fået ny, og nøøøj hvor den er farlig!
Nå.. men nogen der har ideer til hvad der alt skal trænes igennem for at hun er "hel" ????
Heidi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad har jeg "glemt" af udfordringer
  • #2   6. nov 2007 det er svært ja, men da jeg ikke før har overtaget en bange hund har jeg ikke nogen test jeg kan lave med hende. hun elskede at komme med i den anden bil, så hun skal bare lige vænne os til den nye smiley
    jeg følte bare virkelig at vi havde en AHA oplevelse her itl aften.. for hov.. her var virkelig noget der var "overset".. nu blæste det også, så en masse mærkelige lyde oveni mørket.. men så har vi en udfordring at arbejde på må man sige.

• #3   6. nov 2007 Kisser: ved ikke hvad hun har været ude for, men da vi fik hende kunne hun ikke gå i snor, hun lagde sig bag mig når jeg stoppede, hun bed efter alle andre hunde virkelig angst for dem), var bange for høje pludselige lyde, og jeg kunne blive ved...hun har rettet sig rigtig meget, men der er da et godt stykke vej igen. men hun er virkelig en go hund. oveni.. var hun MEGET undervægtig.. og kommer nok aldrig op på almindelig GD. størrelse.. så godt har hun ikk ehaft det

• #4   6. nov 2007 Ja, det kræver det.. ærgeligt at man ikke filmede hende da hun kom og så om et år feks.. kunne virkelig vise en anden hund ,-)

• #5   6. nov 2007 ja, det må bare være så godt smiley jeg er spændt på hvad der "dukker op" af ting jeg kommer til at glemme ind i mellem smiley

• #6   6. nov 2007 Ja, det må du sige smiley og tak skal du have. har lige været inde på www.rescuedogs.dk super initiativ!

Kommentér på:
hvad har jeg "glemt" af udfordringer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce