{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Små pletter ... {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min papillon på 9 mdr er begyndt at få en del små sorte pletter udenfor de normale aftegninger - altså hvor hun normalt er helt hvid. Vi har ingen stamtavle på hende, så tænkte om det måske kunne være fordi hun ikke er helt ren, eller om det er normalt nok for en ren paps??!

Det er bare sådan rundt omkring, hvor der er begyndt at komme små sorte hår i den hvide del af pelsen.

Håber nogle måske ved noget om dette ?? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små pletter ...
  • #1   9. nov 2007 min pap er med stamtavle og hun har også små pletter på mavsen de er så brune i steden for men nogen af dem er meget mørke..

jeg er ikke så klog på det punkt så glæder mig også til at høre fra andre men skulle ikke mene de betyder noget

• #2   9. nov 2007 Okay, dejligt at høre .. syns bare aldrig, man sådan ser det på billederne af andre paps'er - så tænkte det jo kunne være fordi, hun ikke var helt ren . Kender nemlig ikke så meget til racen udover det, jeg har læst og kender fra min egen. Ikke fordi det er grimt til hende, hun fremstår bare ikke så flot med dem

• #3   9. nov 2007 Kenzo har også små sorte pletter rundt omkring... Men syntes altså stadig han er jordens fineste papillon. *ss*

• #4   9. nov 2007 Min Villemo har små lyse brune pletter på hendes ben. Det tror jeg nu er meget normalt, selvom det nok er pænest uden.

• #6   19. nov 2007 Tak for det :o) Ja hun er helt fantastisk .. men man tænker jo lidt over det, når der pludselig kommer en del uventede pletter .. Men lyder til, det ikke er helt unormalt - dejligt smiley Takker

Kommentér på:
Små pletter ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce