{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Velkommen til alle nye {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nu er der efterhånden kommet flere til i gruppen, og nu er vi 75 medlemmer smiley

Skal vi lige "præsentere" os selv?

Jeg er Pia, ejer af gruppen.
Jeg bor ved Hobro i Nordjylland, sammen med min kæreste, katten Magnus og vores langhåret dværggravhund Rasmus.
Vi ska have nr. gravhund i 2008, derfor står der det ud for vores navn *S*

Jeg elsker gravhunde, fordi jeg kommer fra et hjem hvor vi aldrig har haft dem. Lige fra jeg var nyfødt, har der lagt en i liften og passet på mig *S*

Så en gang gravhund - altid gravhund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen til alle nye
  • #1   11. nov 2007 Jeg hedder Tanja Og kommer fra aalestrup, hvor jeg bor sammen med min kæreste og vores gravhund Thor

• #2   12. nov 2007 Hejsa. Jeg hedder så Sarah. Jeg bor lidt udenfor Aalborg i en dejlig hyggelig by Mou, med min mand Andreas og vores graver Immer. Udover vores hund, er vi blevet babysitter vinteren over for et lille bitte pindsvin. De er søde. Så har vi 2 undulater der larmer lidt for meget, og to mågefinker. ( de ligner lidt gråspurve - til dem der ikke ved det *s*)

• #3   12. nov 2007 hej jeg hedder hanne og er enlig mor til tulle på 9år vi har 2 gravhunde mia som ska have hvalpe til jul... og terroristen kurt som er gravhund med stort G... bare kig i vores have.... så har tulle et marsvin og en pennant gøje.... mia her dræbt den anden.... vi bor i en lille sønderjysk landsby som hedder agerskov.....

• #4   12. nov 2007 Heej!
    Jeg hedder Lærke, og jeg har verdens dejligste glathåret gravhund Molly, og hun er brun og sort.
    Jeg får snart en hest, og så skal Molly have hvalpe til Februar!! Det bliver skønt, og vi skal selv beholde en af dem smiley
    PS. Jeg bor i Haderslev ;-D

• #6   14. nov 2007 hej jeg hedder merethe og bor sammen med min kæreste, søn på 2 år og lille mini langhåret gravhund emeli i nærheden af Randers. vi går og venter på at finde endnu en lille mini langhåret som legekammerat til emeli, men det er desværre lidt svært når det er miniature.

• #7   15. nov 2007 Hej
    Jeg hedder Thea, jeg er 16 år, jeg bor på amager i en lille lejlighed sammen med min mor og hunden selvfølgelig (når jeg er hjemme fra efterskolen altså;)) og jeg har en dejlig gravhund på snart 6 år som hedder Jaques. Lige nu er hans frremtid uvis da han faktisk lige her i eftermiddags er blevet opereret for en diskusprolabs i ryggen så han ligger på dyre hospitalet i Faxe og sover lige nu (vil jeg tro) og det går fremad med ham og vi krydser fingre for ham;)

• #8   23. nov 2007 hej,
    jeg hedder helene , jeg bor i bjerringbro med min kærste og mine 2 dejlige hunde Julie og Zindi.

• #9   5. dec 2007 Hejsa. Dejligt at være kommet med i en klub med gravhunde. Vi er en familie som består af jeg selv Anette, min mand Peter, vores datter Jeanette på 21 år og vores søn Kasper på 18 år og sidst men ikke mindst -vores 2 langhårede dværggravhunde, Mille på 1½ år og vores lille Kiwi som vi hentede i lørdags hvor hun var 8 uger. Allerede nu er de to blevet bedste venner, så det er bare dejligt. Vi bor i en mindre by Øst for Aalborg som hedder Storvorde.

• #10   5. dec 2007 Hejsa alle
    Jeg hedder Peter og er gift med Anette.Vi har 2 børn på
    henholdsvis 18 og 21 år.OG så har vi Mille på 1½ år og Kiwi på 8 uger (d.1/12) som begge er langhåret dværggravhunde.Dejligt at været kommet med i gravhunde klubben.
    P.s Mille og Kiwi bor i Storvorde øst for Aalborg

• #11   5. dec 2007 rigtig skønt med flere nye dejlige gravhunde !!!

• #12   19. dec 2007 Hejsa allesammen,
    Jeg hedder Pia og har en skøn og dejlig langhåret dværggravhund der hedder Freja. Min mand vil helt klart sige, at dværggravhunden er hans smiley og vores rough collie er min smiley

Vi bor i Videbæk mellem Herning og Ringkøbing.

Freja fylder 2 til februar og elsker sin lillesøster overalt på jorden.

• #13   26. dec 2007 hejsa jeg hedder kirsten jeg bor i daugård i næreheden af vejle...
    hvis der er nogen der bor i nærheden af vejle eller daugård eller i hedensted må i godt skrive til mig..
    jeg på med min forældre og mine to brødre og min gravhund ami...

• #14   26. dec 2007 Hej Kirsten smiley

Jeg ved godt hvor det er. Min søster Lone bor i St. Dalby. Hendes mand er forvalter på Daugaarden i Daugård smiley

• #15   27. dec 2007 pia & rasmus: det var da sjovt...jeg kender hende der bor i daugården

• #16   27. dec 2007 Kirsten ? Det er hende som ejer den smiley

• #18   29. dec 2007 Ja rigtig godt nytår til alle!!

Gitte på "gensyn" i 2008???? smiley

• #19   9. jan 2008 Hej med jer alle sammen.
    Jeg hedder som profilen indikerer Tanja. Jeg bor ved Holstebro på et nedlagt landbrug sammen med min kæreste Kim og vores 5 gravbasser Thor, Tjalfe, Modi, Adela og lille Cella. Kim og jeg er begge godt og grundigt gravhundegale. Vi har hundende med på udstillinger, til lydighedstræning, jagttrænig og praktisk jagt over og under jorden.
    Dejligt at se så mange lækre gravbasser herinde!

Vh
    Tanja

• #20   10. jan 2008 Jeg er Anni og bor med min mand i tåstrup, og vi er de lykkelige ejere af en 7 måneder gammel dværggravhund, som hedder Oscar

Kommentér på:
Velkommen til alle nye

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce