{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Godt og blandet {{forumTopicSubject}}

Den unge grevinde, der var gift med en gammel greve, lå i barselsseng.
Grevinden fødte en flot velskabt søn, men pludselig udbryder jordmoderen: "Der er en til".
Grevinden føder nu en lille negerdreng, og hun kan jo godt se, at hun har et lille forklaringsproblem, over for greven.
Men der er jo ikke andet at gøre end at lade ham komme ind og se sine sønner.
Da greven kommer ind, og ser de to drenge i vuggen, udbryder han: "Det er en rigtig aristokrat, han har selv butler med".


En mand havde mistet sin hund, og vil have en ny, han går hen til en kennel, der viser ham en masse forskellige, men ingen af hundene tiltaler manden.
Så siger kennellederen:
"Vi har så også denne her", og viser ham en lille hvid puddel, "den kan karate".
Manden: "Den lille tæppetisser, det vil jeg se, før jeg tror det".
Lederen tager et bord frem, og siger "karate bordet", hvorefter hunden splitter bordet ad.
Manden bliver ellevild, køber hunden og skynder sig hjem.
Da han kommer hjem proglammerer han glad "jeg har købt en hund, der kan karate", konen vender sig om, og siger "den lille gnom, ha, karate mig i røven".



Pia Kjærsgård sidder i en flyver...
... sammen med en hippie og en præst, da piloten siger over højtalerne, at flyet brænder.
Da der kun er 3 faldskærme, siger piloten, at de tre selv må slås om, hvem der skal have de to sidste.
Pia siger straks, at hun er den klogeste kvinde i verden, så hun tager den første.
Præsten siger, at han står i pagt med Gud, så hippien må gerne tage den sidste.
Hippien siger, at det ikke bliver nødvendigt, da verdens klogeste kvinde lige er sprunget ud med hans fjeldræv på ryggen


En dame gik tur i parken...
... og henvendte sig til en politibetjent og sagde:
"jeg er ikke beruset, men jeg er sikker på jeg så en enkelt af statuerne bevæge sig"
Det er ikke statuer frue, det er kommunalarbejdere.


En fisker fra Esbjerg tager ud for at fiske på en kold vinterdag.
Han sætter sig ude på isen, og begynder at bore hul, da en dyb rungende stemme pludselig siger:
- Der er ingen fisk under isen!
Fiskeren kigger sig omkring, men kan ikke se nogen, og så borer han videre.
- Der er ingen fisk under isen, siger stemmen igen.
- Vorherre, er det dig, spørger fiskeren forvirret.
- Nej, det er inspektøren i skøjtehallen!


- Hvorfor blev du sur på den dejlige pige, du var sammen med?
- Hun spurgte, om jeg kunne danse.
- Var det noget at tage så nært?
- Vi dansede, da hun spurgte!


"Nu ved jeg hvordan man kan få damerne i syklubben til at tie stille"!, sagde veninden
"man skal bare bede dem om at tale een af gangen, og lade den ældste begynde"!


Ægtemanden stod foran spejlet og vendte og drejede sig.
Så sagde han til sin kone:
- Elskede, synes du, jeg er for tyk?
Hvorefter hans kone svarede:
- Lad mig sige det sådan, at hvis du var et badedyr, så ville jeg holde op med at puste nu.


En kvinde spørger sin mand om penge til en plastik-operation hun vil have sine bryster gjort større.
Det er slet ikke nødvendigt, siger manden.
Du skal bare gnide dig mellem brysterne med toiletpapir hver dag.
Hvad i alverden skulle det dog gøre godt for, det kan da umuligt virke?
Det har da ellers virket på dine baller.


En døvstum herre kommer ind på et apotek for at købe kondomer...
... og prøver med tegn og fagter at forklare apotekeren sit ærinde.
Apotekeren fatter intet, så manden hiver lemmet frem, lægger det på disken og lægger en halvtredser ved siden af.
Apotekeren lægger sit lem på disken, tager halvtredseren og stikker den i lommen.
Den døve bliver højrød i hovedet af raseri og gestikulerer voldsomt af apotekeren som blot siger:
"Hvis du ikke kan tåle at tabe, skal du ikke vædde".


Tarzan er flyttet til Sverige.
Hvorfor?
Fordi han er abernes konge.


To vagabonder går og snakker sammen:
Du Leif, er du spiritist?
Nej, hvorfor skulle jeg dog være det?
Jo, for du lugter af spiritus.
Du Hans, er du pessimist?


der var lige lidt til at hygge sig med smiley

sov godt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt og blandet
  • #1   15. nov 2007 Hyggede mig også ;o)

  • #2   16. nov 2007 hvor er det herligt at stå op til

  • #3   16. nov 2007 En stum mand kommer ind i banken, går hen til kassen, tager en frø og et kondom op af lommen, trækker kondomet over frøen. Personen i kassen giver han 1000 kr, han vender sig og går.....
    Den næste i køen siger: var det et bankrøveri......
    Nrj siger personen i kassen, han er stum og bad om han måtte overtrække sin konto med en tudse.


  • #4   16. nov 2007 ha ha i kan sku da blive ved jeg kan aldrig huske nogen så jeg nyder bare jeres

  • #5   16. nov 2007 En familie sidder omkring bordet.

    Sønnen spørger faren, om han må stille et spørgsmål. Faren siger:
    "Selvfølgelig, min søn!" Sønnen spørger så sin far: "Far! Hvor mange slags bryster findes der?"

    Faren er lidt overrasket over spørgsmålet, men svarer: "Hmm, tja, der findes tre slags bryster. Når hun er i tyverne, er en kvindes bryster som meloner, runde og faste. I trediverne og fyrrerne er de som pærer; stadig dejlige, men de kan godt hænge lidt. Efter halvtreds er de som løg!" "Løg??" " Ja, når du ser dem, får de dig til at græde!"

    Konen og datteren, der havde siddet og lyttet til denne intelligente samtale, var af en eller anden grund lidt mopsede. Datteren spurgte sin mor: "Kan jeg stille et spørgsmål, mor. Hvor mange slags tissemænd findes der?"

    Hun kiggede over på manden og svarede: "Nu skal du høre, min pige!
    Mandens tissemand gennemgår tre faser. Når han er i tyverne, er den som et egetræ, stor og hård. I trediverne og fyrrerne er den som et birketræ, bøjelig men til at stole på. Når han er på den anden side af halvtreds er den som et juletræ." "Et juletræ??" "Ja, helt udtørret og kuglerne er kun til pynt!"


  • #6   16. nov 2007 Glædestrålende ringer konen til sin mand på jobbet.
    "Jeg har vundet i lotto!, jubler hun. - Pak dit tøj!"
    "Alle tiders", svare han.
    "Skal det være sommer eller vintertøj ?"
    "Hele lortet", svarer hun.
    "Du skal være ude af huset klokken seks!"


  • #7   16. nov 2007
    En blondine ville bevise over for sig selv og for andre, at blondiner var knap så dumme som folk troede, så hun farvde sit hår brunt og drog ud for at bevise. Da hun var kommet godt ud på landet, mødte hun en bondemand der var i færd med at få sine dyr over vejen. Hun steg ud af bilen og sagde til ham: "Hvis jeg kan gætte dit erhverv, må jeg så få en af dine får?"
    Til det svarede bondemanden: "Det må du godt, men så skal du også gætte rigtigt første gang." Blondinen svarede: "Jeg gætter på du er landmand" Bondemanden tilstod og sagde: "Du må vælge et af mine får" Blondinen valgte et får, tog det med sig hen i sin bil, og var meget stolt, for nu havde hun bevist, at blondiner er lige så kloge som alle andre, men lige inden hun skulle til at køre, kom bondemanden hen til hende og spurgte: "Hvis jeg kan gætte din rigtige hårfarve, må jeg så få min hund tilbage?"


  • #8   16. nov 2007 Selv om der stadig er længe til, så vil jeg lige gøre opmærksom på at det er livsfarligt at glemme huen om vinteren:

    Har man ikke hue på bliver man forkølet...

    Bliver man forkølet bliver man hæs...

    Bliver man hæs begynder man at hviske...

    Den der hvisker lyver...

    Lyver man, har man kriminelle tendenser...

    Kriminelle tendenser udvikler sig hurtigt til kriminalitet, og man kommer i spjældet...

    Kommer man i spjældet begynder man helt sikkert at tage stoffer...

    Tager man stoffer så dør man...

    SÅ HUSK FOR HELVEDE DEN HUE TIL VINTER!!!




Kommentér på:
Godt og blandet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce