{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

pelsen klør {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

Jeg har lige fået en jack russel terier hvalp.
men jeg er en lille smule bekymret, for hendes pels klør, og bare man køre fingerne over samme sted stamper hun med bagbenene, selv om det er sødt er det lidt bekymrende.
Jeg har kigget efter lopper på hende men har verken fundet lopper eller loppe eskrementer.
nogen der måske har en ide til hva det kunne være ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pelsen klør
  • #1   17. nov 2007 Hej Jeanette
    Det kommer meget an på hvordan du mener. Jeg har selv haft en nyligt kuld hvalpe og allereede fra de var ca. en uge kunne jeg fremprovokere deres bagben til at klø med. De har nogen zoner som de syntes er helt fantastisk at blive stimuleret på og hjælper dig gerne med at klø med deres bagben. Specielt omkring halsen og på brystet er en favoritzone. Så hvis det er det der sker så skal du ikke bekymre dig. Hvis hunden af sig selv klør og klør - ja - så må du meget gerne bekymre dig. Håber du kan bruge mit svar.
    Venlig hilsen Anne Grethe


  • #2   18. nov 2007 hmm hvis det ikke er lopper er hun måske alergisk(staves) over for noget..

  • #3   18. nov 2007 jeg har lagt mærke til at hun ikke klør sig sådan rigtig meget når det bare er hende selv godnok, men hun hjælper til mid benene lige meget hvor jeg klør hende, bortset fra i hovedt

  • #4   19. nov 2007 Det gør min jack osse! men har tjekket , og der er ikke nogen lopper eller noget.

  • #5   19. nov 2007 hmm ja så er gunden fudet, tror jeg nok, jeg er nemlig også begyndt at klø, ja store svulmende bid på mine ben. hmm men har ikke fundet en eneste loppe nogen steder og slet ingen på dyrene. mærkeligt.
    men de har fået loppekur nu, har fået noget som hvalpe under 12 uger må få, og det har hunden og kattene så fået, så nu er det bare spændene om det så virker.


Kommentér på:
pelsen klør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce