{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Størrelse {{forumTopicSubject}}

Vores Figo er lige blevet 1 år og han vejer 37 kg. Vi ved at hans bror vejer omkring det samme. Vi synes det er for lidt, men han er ikke for tynd. Hvor store var jeres Bernere i den alder, og kommer det mange kg på her det næste års tid? Der er vel også stor forskel på hanner og tæver....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse
  • #1   21. nov 2007 bailey hun er 16 mdr og vejer ca 43 kg

• #3   21. nov 2007 Jeg har en hanhund på 14 måneder. Ved dyrlægen igår vejede han 54 kg, som nok er et par kilo for meget.

Jeg synes ikke at 37 kg lyder af ret meget, men det gør jo helt at på hvor kraftig bygget han er. Ved I hvor høj han er? Zolo er 68 cm. Du måler højden langs skulderbladet, altså ligesom på en hest.

• #4   22. nov 2007 Linda:
    Nu du skriver højde... Vi har et problem med casmir, han bliver bange hvis man finder tomestokken fram for at måle ham, han trykker sig og tisser, også selv om vi sidder os og snakker med ham, og leger med ham, det hjælper ikke, og ligger den frem længe før, og lader den ligge fremme så han kan snuse til den, så lader han den ligge og går langt uden om den....????

• #5   22. nov 2007 Hej Rikke

Det var da noget skidt! Kan du ikke brunge noget andet end tommestokken? Evt. hundesnoren. Du kan jo bare måle hundesnoren med tommestokken efter at du har afmålt højden på snoren.

• #6   22. nov 2007 Linda:
    så vil han have fadt i snoren, og tror vi skal gå... men man kunne jo nemlig bruge noget andet, det er rigtigt

• #7   23. nov 2007 Hej smiley Jeg tror virkelig også det er så forskelligt fra Berner til Berner.. Vores hund Bastian, er fx ikke så høj (har mest af alt tæve størrelse) han vejer ca. 42 kg, og han er 19 mdr. Han er ganske fin, og dyrelægen siger at han hverken vejer for meget eller for lidt. Jeg er lidt spændt på om han det næste års tid vokser i højde, men jeg tror det ikke.. Han er ikke rigtig vokset de sidste 4 mdr. Men han er jo en dejlig hund, og så man jo bare sige at så skal han jo nok ikke bruges til avl, da han er for lille. Mvh Julie smiley

• #8   24. nov 2007 Ja jeg tro også der stor forskel på berner boss vejer 47 kg og blive 2 d 26/ 12....men han er også meget aktiv så det kan der nok ikke laves om på. men han er 72 cm høj så han er altid større når han er samme med andre berner.....

Kommentér på:
Størrelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce