Dem de andre ikke må lege med, FITNESSHUNDE

Dem de andre ikke må lege med, FITNESSHUNDE

Medlemmer: 464
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

aggression?? aggression??

ja når man har racer som vores så er det jo en del a dagligdagen.. men hvor går grænsen?? tror for de fleste a os a problemet med samme køn (som ens egen hund) er meget normalt, når de når en voksen alder... men hva med problemer med det modsatte køn?? og mennesker ?? hvor er jeres grænse??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aggression??
  • #1   2. dec 2007 Ingen overfor tæver og hvalpe, ingen overfor mennesker.

• #2   2. dec 2007 Han får ikke lov til at gå med andre hanhunde jeg ikke kender, så den er taget af dagsordenen. Jeg vil ikke have aggression overfor mennesker eller overfor hvalpe eller tæver. Dog er jeg inforstået med dominans overfor folk som giver min hund forkerte signaler, dvs min hund ALDRIG er alene med børn under 12 år og slet ikke hvis jeg ikke kender dem.

• #3   3. dec 2007 Vil helst ingen aggression overhovedet. Har læst et sted at en rosakvarts i vandskålen skulle modvirke aggression, og skulle give hunden gode/positive følelser. Har selv 1 liggende fast i Gucci's vandskål, og hun er positiv overfor både hunde, katte, børn og ældre. Syntes ikke hun virker aggressiv på nogen måde. Så vil anbefale alle at prøve det. Den jeg købte til Gucci, gav jeg 30kr, og det syntes jeg er enormt billigt hvis jeg så slipper for at skulle hive dyr eller menneske ud af munden på Gucci.

• #4   4. dec 2007 Hos os er agression slet ikke acceptabelt. Og det er fuldstændig ligegyldigt om det er andre hanhunde eller mennesker eller noget som helst andet. Det er IKKE acceptabelt i vores hverdag.

• #5   8. dec 2007 Hos os Vil vi ingen aggresioner have så katte og hanhunde holder vi os desværre langt fra..

Kommentér på:
aggression??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce