{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit må en hund få hvalpe ?
  • #1   4. dec 2007 Ja altså den der mini udgave, jeg havde menlig et godt øje til dem, men ville have en hund med tavle på.

    Har haft skrevet privat til ejeren for nogle dage siden, vedr. hvad en parring koster osv. fordi jeg engeng skal have hvalpe selv. men der går MEGET langtid endnu, men bare af nysgerrighed, og så ser jeg idag den har hvalpe igen. Ejeren svarede aldrig på min besked.

    Men hvor tit må hunden få hvalpe ?


  • #2   4. dec 2007 Hehe nej nej jeg skal ikke have hvalpe med den omtalte ejers hund, ville bare høre hvordan de fik deres parret i sin tid osv. og derefter så jeg at han hund havde hvalpe igen.

    Og er igang med udstillinger, og vil helst have hvalpe med tavle på, derfor er jeg igang med at gå til udstillinger. hehe men ikke det indlæget handler om smiley


  • #3   4. dec 2007 birgit ..ja det lyder da helt grotest ..det er da for tit ..og personligt er jeg imod alt det alv ..folk går jo fuldstændig amok ..med deres tæver..hvorfor ikke bare lade alt det der være i fred og nyde sin hund??hvorfor alt det udstilling og parring fis??(men det er jo bare mig)
    ja jeg ville ihvertifald ikke købe hos dem ...der er nok en grund til at hun ikke svare:-)


  • #4   5. dec 2007 Hyppighed for en tæve der skal bære hvalpe er 1 gang om året tidligst. Begynd ikke før den er ca. 2 ½ år, alt andet er efter min mening for tidligt.
    Mvh Benthe


  • #5   5. dec 2007 tak fordi i svarede, synes bare det var underligt at de havde hvalpe igen. og at det er for hårdt ved hunden smiley

Kommentér på:
Hvor tit må en hund få hvalpe ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce