{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Hjælp- mangler træning sted {{forumTopicSubject}}

Jack og jeg træning frisbee og mangler i venter halvåret et indedørs sted at træne, da der ikke er mange dage man kan være ude hvor det ikke blæser.
Det skal være halv stor, han har sko hvis gulvet er glat eller hårt. evt. en ridehal.
Så hvis i har eller ved et sted hvor vi kan være vil jeg godt høre fra jer.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp- mangler træning sted
  • #1   28. dec 2007 Jeg bruger nolge der heder Hyperfilte det er et af de mest brugtet i USA og der har jeg dem også fra se http://skyhoundz.com/ men de er af plastik så der går mange til..
    Vi startet med nolge er heder Dog-o-soar de er af gummi og kan tåler en trækkamp. dem kødte jeg ved kennel maj i lemvig. jeg mener de kostet 30kr for den storer


  • #2   28. dec 2007 dem af gummi er kano de flyver godt også kan man ha dem i lommen. De er gode til alm. kast men hvis man er til freestyl skal man ha fat i dem fra USA da der bruges en ande kasteteknik de bruges.
    Så hvis det kun er til at kaste med og lidt hop over ben er dem af gummi rigtig gode...


Kommentér på:
Hjælp- mangler træning sted

Annonce