{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Øjnene løber {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Rigtig glædelig jul og godt nytår. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Carlas øjne er begyndt at løbe, mener vistnok at betegnelsen er tilstoppede tårekanaler. Er der nogen af jer, der kender metoder til at behandle både øjnene og de røde striber, der kommer?? Jeg anvender lige pt et middel fra pitstop for pets, som jeg renser øjnene i, det virker bare ikke synderligt godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjnene løber
  • #1   1. jan 2008 hej.
    hvid vaseline hjælper på de råde streger.
    har jeg fået afvide, men har ikke selv prøvet det endnu.
    knus.

• #2   22. maj 2008 Jeg har samme problem med min ene tæve.. Løbeøjne og røde striber... Nogle goderåd.. Har også prøvet det der eyecare .... Men heller ikke rigtig nogen effekt...??

• #3   19. jun 2008 jeg fik i vide af en dommer at man kunne smøre noget uparfumeret bodylotion fra under kanten af øjnene(vigtigt at det ikke kommer i kontakt med selve øjet) og ned det gør at øjenflåden ikke kan sætte sig til røde streger og det hjælper op til udstillinger kan man så bruge det der hedder perleøjne eller lidt citronsaft på det der evt er rødt
    med hensyn til det at øjnene løber så hjælper det at sætte pandehåret op i en lok da det irritere øjnene når hårene berører dem og det er med til at øjnene løber
    hilsen helen

Kommentér på:
Øjnene løber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce