{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjnene løber
  • #1   30. dec 2006 det er meget typisk for amerikansk bulldog, hvis det er meget slemt ville jeg ta til dyrlægen, det kan holdes nede hvis du "renser" det med kold kamille the. ta en vatrondel og rens i øjenkrogen. men er det slemt, så kan det være f.eks. være cherry eyes. men prøv med kamille the og har det ikke ændret sig efter 1 uge så vil jeg anbefale jer at få det undersøgt. held og lykke...

• #2   30. dec 2006 At øjnene løber på en hund kan skyldes mange ting. Det kan være at hun har fået træk, at tårekanalerne er stoppede eller måske en øjeninfektion. hvis det bliver ved, er det klart noget jeg ville gå til en dyrlæge med. Hvis ikke det er for slemt, altså hvis ikke hun virker til at lide under det, kan i eventuelt vaske øjnene forsigtigt med lidt kamillete, der er afkølet (lunkent). Men husk at der skal skiftes klud til hvert øje, i tilfælde af, at det er en infektion der kan smitte!! Og ellers tag til dyrlæge, når nu det bliver "hverdag" igen.

• #3   30. dec 2006 entropion - indad drejet øjenlåg. Det kan være svært at se, da det kan være kun et lille del af øjet eller hele øjet.
    Det er utrolig smertefuldt for hunde - ofte vil den blinke ofter med øjet.
    ligemeget hvad så vil jeg få dylle til at se på hunden - det skal ikke bare kaldes normalt, for rart er det ikke med et øje der løber, lige meget hvad årsagen er

• #4   30. dec 2006 Da Fie var hvalp løb hendes øjne også meget, det blev klaret hos dyrlægen ved at hun skrabede noget i øjet.

Så var der ikke problemer der mere, men om de er det samme aner jeg jo ikke noget om.

• #5   30. dec 2006 rene: tror det folikler - det sidder på selve øjet

• #6   30. dec 2006 Ja han skal også til dyrelægen og chippes og vacc. her lige efter nytår så får vi jo bare ham til se på det. Men det kunne godt være det bare var normalt for racen. Men det er nu heller ikke helt slemt det er bare en smule en gang i mellem.

• #7   30. dec 2006 Nå så lige papirene igennem, Fie fik skrabet blinkhinder.

• #8   30. dec 2006 Rene, ja det er der de sidder og jeg mener at det hedder folikler

Kommentér på:
Øjnene løber

Annonce