DcH-Hunde!

DcH-Hunde!

Medlemmer: 122
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kurser Kurser

Kunne man som DCH,ikke prøve at få en som Ismael devos.Som instruktør til landet.Kan se at han i perioder kommer til Danmark.Blandt andet har Schæferhunde kluben og Rotweiler Kluben også haft ham.Og der er ingen tvilv om at han er utroligt dygtigt hundemand.Jeg tror virkelig at os dch hundeførere ville kunne få noget rigtigt godt,matriale at arbejde med selv.Og træner kunne jo også få stor udbytte af det,til de forskellige hold.Så kunne man jo lave en trænings weekend.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kurser
  • #1   8. jan 2008 Det er jo bare at melde sig på et af hans kurser smiley

• #2   8. jan 2008 En af dem som træner IPO i vores klub havde ham ude hos ham sidste sommer og der fik aller trænere i klubben tilbuddet om at være med. Der var så lidt ledige pladser og jeg fik tilbudt en men kunne så ikke få fri fra arbejde desværre da det var 3 hele dage det varede.. Rigtig træls!
    Ville virkelig gerne på et af hans kurser og har set der kommer nogen her på sjælland i år.
    Nu er seg så samtidig så heldig at min træner træner IPO og har vundet DM osv så han ved virkelig hvordan man får hundene op i det ekstra gear og vil gerne have hundene er meget højt oppe i drift!

• #3   12. jan 2008 Måske kan du kontakte landsforeningen? På den måde kan de måske foreslog det til lokalforeningerne eller kredsene? :o)

Kommentér på:
Kurser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce