{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frakke eller ikke frakke?
  • #1   18. jan 2008 synes det kan blive for meget noget af det, det er jo ikke små påklædningsdukker, synes derfor det skal være noget neutralt, så har jeg intet imod det, tvært i mod =)

    jeg kunne godt tænke mig en regnjakke til Cadence.
    bruger intet til hende nu, jeg havde ellers købt et dækken til hende, men det drejde bare om på maven af hende, så det var ikke lykken, tror det skal være noget med ben, hvis hun senere skal have noget. evt noget i stil med Mette (miki) den er smart



  • #4   18. jan 2008 ja men det er ikke lige det jeg mener, mere i stil med mettes mikis dækken, altså sådan huller til forbenen så den på den måde ikke kan dreje til siderne, jeg er også spændt på det du får lavet =)

  • #6   18. jan 2008 ja det kunne være kanon, men kun fhvis du har tid =)


  • #8   18. jan 2008 nåh ja det er da også rigtigt, men du skal jo også bruge tid på Boy ""griner""..

  • #9   18. jan 2008 Lupe har hjemmestrikt trøjer, dækken og regnslag. Det er kun for at hun ikke blver så beskit i pelsen. Når det regner fryser hun når hun kommer hjem hvis hun er våd, og om morgnen er det ikke rigtig tid til den store føn. tur så derfor et regnslag. Har fået anbefalet en "flyverdragt" med ben, da det bestykker den sarte hvide farve, men Lupe kan ikke lide noget om sine ben, og syntes heller ikke det er nødvendigt..

  • #12   18. jan 2008 hehe også her, Cadences pels er bare helt ustyrlig i øjeblikket, redder en masse knuder af hver dag, og så så snart jeg kigger væk, så vupti så er der kommer nye knuder, det er helt vildt =( men det går vel over, for det er jo ikke det sjoveste for hende, men hun tager det faktisk meget pænt, måske ved hun bare at der er ikke andet at gøre.., hun er en dygtig pige =)

    okay det lyder spænedede, men jeg skal desværre til fødselsdag, men det er vil også prop fyldt i svendborg nu her op til skue og udstilling? jeg skal til ringtræning sidste gang på tirdag enden skue næste søndag, er der nogle af jer der kommer der?


  • #13   18. jan 2008 okay, så må du bare i gang charlotte, bare jeg kunne strikke, men det kan jeg ikke =(

  • #15   18. jan 2008 hehe... ja men så varer det jo ikke så længe ""griner""

  • #16   19. jan 2008 Altså jeg vil også kun bruge et dækken når det er helt nødvendigt og skal være et godt og anvendeligt et, har set et ved Dog city af mærket Hurrta. Vores hunde har jo ikke el kun lidt underuld, så de kan let komme til at fryse. Jeg er heller ikke til det pjat med at klæde dem ud, skal kun være af praktiske årsager. Men overvejer stadig og derfor spørger jeg her om jeres mening.

  • #17   19. jan 2008 Der er også en regnfrakke som jeg også er brændt varm på af samme mærke.

  • #18   19. jan 2008 Jeg har en trøje med uld i til Tulle - og den fungere også mod regn - den er lidt vandskyende ... i virkeligheden var det engang en trøje til min mand - men så besluttede jeg at den nok ville være meget bedre til Tulle - så klippe-klippe-sy-sy - så kunne der af to ærmer blive to trøjer til Tulle ... Mit eneste råd er, at I nok skal spørge jeres mænner inden I klipper i deres tøj - det var den detalje jeg "glemte" ... men jeg havde nu kalkuleret med, at det nok var lettere at få tilgivelse end tilladelse smiley

  • #19   19. jan 2008 CamillaB - FASAG... Min mand vil "ælske", hvis jeg ville bruge hans gamle striktrøjer - han gider ikke dem mere - de fylder bare i klædeskabet ;-P
    Jeg har prøvet at lave en striktrøje til Penjo (efter Camillas opskrift på pind 9)
    Charlotte - det tog mig 3 dage - men kun fordi jeg har gigt i fingrene og højst kunne strikke 15-20 min om dagen. Penjo fik den på og stod helt paralyseret! Det er blevet til 2 gange han har haft den på. Første - da den var nylavet og anden gang, da jeg tog et par billeder af ham iført denne kreationen...
    Jeg havde en forestilling om at det kunne beskytte pelsen mod al den forurening fra fly og biler vi holder os her på Amager... Men nej - det passer ikke herren!
    Nu går vi kortere ture flere gange om dagen og så elsker han at blive nusset igennem med et håndklæde, når vi kommer hjem fra regnvejrsturene. Dermed behøver vi ikke fyntørren hver gang.
    Jeg har jo den fordel, at jeg er hjemmegående og kan bruge mere tid på Penjo.
    Mettes striktrøje/regnslag til Miki synes jeg, er genialt - især da de to jo er ude i al slags vejr til deres mange forskellige gøremål. Ligeså med Camillas striktrøje til Tulle og deres Ralley-O (eller hvad det nu hedder) Deres hunde kan holde varmen, når de ikke lige er i fuld gang.

    Måske kan Mettes striktrøje/regnslag købes på udstillingen i Odense - det er jo en af de store - som i Herning. Kan ikke huske hvilken tråd Mette skrev, hvor de havde købt Mikis trøje....


  • #21   20. jan 2008 mange tak Ulla, det lyder egentlig meget fornuftigt =)

  • #23   21. jan 2008 Bruger også kun "overtøj" til Lupe af praktiske årsager i dårligt vejr fx. for at bestytte pelsen og så hun ikke bliver så våd og beskidt. Men hun har også tentens til vinter-blærer hvor hun tisser meget og har svære ved at holde sig, så når vi fx. er i sommerhus får en en trøje med mave varmer på da hun elsker at ligge ude på teressen og rende rundt i haven. Det har hjulpet meget at hun ikke bliver så kold om maven..

  • #24   21. jan 2008 Hej smiley som charlotte fandt frem til, så er Miki striktrøje/regnslag købt ved østrand i deres bod ved udstillingen i herning. Jeg bruger den når det regner så han ikke bliver gennemblødt, og så på kolde dage bruger jeg den også når vi er til træning, hvor han jo af og til står stille i længere tid.

  • #26   23. jan 2008 Tak for I alle fortalte om jeres erfaringer og meninger.
    Jeg er nået til at jeg har købt Hurtta regnfrakke, da det er der vi har behovet. Har dog ikke afprøvet den på tur endnu, men det gør vi senere idag, da det regner her :o)


  • #28   23. jan 2008 smart... sådan en har jeg aldrig set "live" tror Lupe ville dø af skræk med sådan en hængende over hoved... det er vist ikke lige løsningen til hende :o)

  • #29   23. jan 2008 Jeg tænker også, at Tulle ville finde det noget angstprovokerende at gå rundt med sådan en sag hængende over hovedet ....

  • #31   24. jan 2008 Jeg har set den paraply IRL. Det var til udstilling, der var en der havde købt den på Cruft's udstillingen - Mener det var vores formand for KSS, der valsede rundt med den på en pekingeser smiley

  • #32   25. jan 2008 Det gjorde det smiley Men hunden var ligeglad...


  • #33   27. jan 2008 Ja da...


Kommentér på:
Frakke eller ikke frakke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce