{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

hvem er vi {{forumTopicSubject}}

jeg syntes at ´have set en tråd herinde med præsentationer af medlemmerne i gruppen. Er den væk eller?
Jeg vil gerne fortælle lidt om mig selv:-)

Jeg er 33 år bor i Hedehusene lidt udenfor Roskilde. Jeg bor sammen med min mand, mine 2 katte og min hund-Odin. Han er en broholmer. Han er 7 år og fik forrige år konstateret at han har misdannede låbensknogler der har resluteret i dårlige knæ. Derfor er han meget slank. Men på opfordring fra dyrlægen-hellere en meget slank hund end en hund der skal have smertestillende. Det holder vi os til og det virker;-) Jeg går til sportræning med Odin en gang om ugen. Og vi tager også gerne en tur til Tølløse for at Odin kan få sig en svømmetur.
Jeg går tit og ofte nogle lange ture med Odin i en stort grønt område ved navn Hedeland, der ligge 5 min. fra vores bopæl.

Jeg tænkte på at det kunne være sjovt hvis der var nogen der ville mødes med mig i hedeland en dag til en hundeluftetur:-)

Hilsen maikena


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem er vi
  • #1   6. feb 2008 Jeg er en 29 årig quinde fra nordsjælland, nærmere sagt Gilleleje. Fik en lille søn i sommers, så går pt hjemme på barsel. Er den lykkelige ejer af 2 rottweilere, som jeg bruger alt min fritid på. Stiftede kennel sidste år, og forventer mit første kuld i næste måned. Det bliver rigtig spændende og glæder mig rigtig meget.
    Begge hundene bliver trænet i ipo. Og vi træner lidt forskellige steder, kan ikke få nok *gggg* Træner i amager og helsinge rottweilerklub. Udover dette træner jeg lydighed om søndagen oppe hos Kisser, hvor det er for alle racer. Tager på udstillinger engang imellem, men ikke noget vildt.


  • #3   6. feb 2008 jeg hedder Rikke mest kaldet hippo.. hehe
    jeg 22 år og har to amstaff en på 4 som hedder max og fifi på 2år.
    en kat har h´jeg ose hun hedder fie og er bare en alm huskat. men det hende der har magten i "deres dyreverden"
    jeg er udlært social og sundhedshjælper og arbejder stadig inde i faget,
    jeg har spillet forbold i 13 år men er hold lige for tiden pga holdet ikk rigtig hænger sammen.. jeg har osse gået til skydning men det gider jeg ikk mere der tog meget tid,
    men min tid går med arbejde, være om mine dyr "gåture og hvad der høre til"
    og nu skal vi afprøve wp her om 14dage hvilket vi glæder os til..

    lidt her fra


Kommentér på:
hvem er vi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce