{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

dyrt!? {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det at alle ting man vil købe til sin lille prins eller prinsesse så dyrt, nu har jeg kigger rundt på google efter ting fra england og usa kina osv osv, og mange af de ting vi køber her i dk af hunde tøj osv er LANGT biligere hvis man køber det fra udlandet af, folk som har købt til fra england osv af sætter prisen op 3 gange, feks, et halsbånd i lyserødt, med diamanter her i dk ca 2-400 kroner, i england ca 30-100 kroner p stk, endnu billigere hvis man køber store mengter,
og hvis man skal have sendt det til dk koster det ikke engang halvt så meget som de vil have for det i dk, forstår det ikke, hvor huslter de folk på den måde??


min veninde prøver ihærdigt at få lavet en hjemme side hvor man kan købe billigt hunde ting osv, fordi hun er træt af at blive huslet på den måde som mange af de andre mennesker gør her i dk ,




hvad syntes i om dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrt!?
  • #1   11. feb 2008 jeg ved at man ikke betaler told, og moms er ikke så slemt,, har siddet og tjekket det hele, og kan se der er noget helt vanvigtigt galt med priserne folk sælger tingene for,

    kender 1 person som sælger ting billigt, og hun er en rigtig sød dame,


  • #2   11. feb 2008 har det på samme måde synes det er vandvittigt så dyrt bare en trøje til en lille hund koster. fandt en hætte trøje til en baby i bilka som passede vores mops perfekt til kun 50 kr så valgte og købe den istedet for en trøje fra en hundebutik til 600 kr det kan ikke være rigtig der skal tjenes så meget på det.. Så kan kun anbefale og kigge i normale butikker efter f.eks. børne str. det sidder ligeså godt og er noget billigere:)

  • #3   11. feb 2008 okay , den havde jeg så ikke tænkt over,god idé, jeg bor lige overfor bilka i hundige, så det er jo bare perfekt, mange tak , hehe

  • #4   11. feb 2008 det var så lidt:)

  • #5   11. feb 2008 hvad hedder den lille foretning ?, så kunne vi også prøve at kigge, hehe
    jeg har nemlig det samme med at bruge alt for mange penge, men også fordi jeg er begyndt at tjene lidt for mange penge, og ved simelthen ikke hvad jeg skal bruge dem til,. men vil jo hellere købe en masse fedt tøj osv for lidt penge, end at købe meget lidt tøj for alt for mange penge,


  • #6   13. feb 2008 det vilde er at tingene ikke altid behøver være så dyre.. jeg købte en sele til smilla med snor som jeg gav 120 kr. for.. så gik der en uge og jeg så nøagtig samme sele i en anden forretning til hold fast..... 50 kr!!!!!!! i må altså meget undskyld men så føler man sig virkelig til grin! gæt hvor jeg køber mine ting fremover smiley

  • #7   13. feb 2008 hvad hedder den butik ?

  • #8   13. feb 2008 Karen T Nu med Hus .
    okay, jamen hvis de har en hjemme side at købe over så må du gerne skrive den hvis du kommer i tanker om det , leder efter en butik/hjemme side hvor jeg kan købe billige ting over, så hvis nogen har gode idé´er så skriv endelig =)


Kommentér på:
dyrt!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce