{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klar til at blive far..?
  • #1   13. feb 2008 På et tidspunkt skal der nok komme en der vil stille sin tæve til rådighed, men din hanhund skal være min. 8 mdr. for at blive brugt som avlshund..

  • #2   13. feb 2008 dumt at avle på en hund uden stamtavle, da det er meningen at der ikke skal "laves" så blandinger med vilje.

    jeg vil også gerne avle på min dreng, men han har tavlen med dig.


  • #3   14. feb 2008 okay, takker for hjælpen..

    Vi har en tæve til ham, men vi var usikker på hvornår man ka gøre det.

    Personligt er en stamtavle bare et papir og når man har en hund med en masse godt (god personlighed, godt hoved osv) Kan jeg ik se at hvorfor man ikk sku ha lov til at avle på dem. Rofus er ren labrador, så fra hans side kommer der ingen blanding. Hvis man snakker med folk så siger de fleste at de vil have en blandning, for de er stærkere (hensyn til sygdomme) end race rene. Og det vil jeg personligt skrive under på at det er rigtigt.


  • #4   14. feb 2008 ja det er sikkert rigtig nok. men der er bare for mange hunde, dog ikke ligesom der er for mange katte. men man prøver jo at stoppe med at få huskatte til at få killinger da det ikk er særlig mange der får hjem mere. håber du forstå hvad jeg mener, bare det er med hunde smiley

  • #5   14. feb 2008 ja, er enig med dig, og jeg forstår ikk at folk kan være så hjerteløs og stille enten deres killing eller hvalp i en papkasse og bare kører, det er så føelseskoldt og ondskabsfuldt.

  • #6   14. feb 2008 jeg forstår heller ikk hvorfor man skal have en stamtavle på hundene... hehe ej det var lige en side bemærkning, men jeg ved´ikk lige hvor gamle de skal være... ;D

  • #7   14. feb 2008 altså man siger jo at en hun hund skal have vært i løbetid 3-4 gange før de er klar. men hanhunde er vist omkring 2 års tid smiley

Kommentér på:
Klar til at blive far..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce