{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

så kom Holley på prøve.. {{forumTopicSubject}}

vi har nu prøvet om vi kunne ha en anden hund i huset med Holley..
Mickey (min gamle hund) skal ha et nyt hjem da hans far rejser til norge og jeg, som altid vil redde hele verdenen. ville give det en chance om jeg kunne overtage ham igen..
Holley og Mickey har leget meget sammen som små og vi har passet ham nogle gange for nogle år siden..
vi startede med at gå en tur op ad marken (i snor) med dem og det gik rigtig godt.. de gik fint side om side som om de hyggede sig..
i stuen lå de side om side og sov og betragtede hinanden ret tæt på...
Da vi så havde spist og mickey går med mig i køkkenet -slår det klik for Holley -hun hylede og maste for at komme i flæsket på mickey og vi kunne ik få hende "ned" igen...
hele aftenen måtte vi ha snor i begge (mickey prøvede at undgå hende) men damen ville ikke lade ham være i nærheden..
nu er Mickey kørt hjem til sin far igen og vi har opgivet håbet om at adoptere ham...
Holley er blevet sådan efter hun blev 3 år og vi har snart prøvet alt for at få hende til at accptere andre hunde..
nogle gange går det godt i visse situationer -men jeg stoler ik på hende. da hun pludselig bliver aggressiv uden at jeg kan læse det på hende..
sørgeligt at ens hund er blevet sådan....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom Holley på prøve..
  • #1   14. feb 2008 ja problemet er at jeg godt kunne få de to hunde til at acceptere hinanden og vi havde ro på hele tiden..
    Det han havde sagt med at man skulle vende om og prøve igen.. -det er vi nermest ovre og hundene kan godt snakke og gå sammen -
    det der får mig til at sige nej tak til Mickey er at Holley slår om i løbet at et split sekunt og bedst som man tror alt er godt -så går det galt!!
    så uanset hvad -og hvor meget vi træner -stoler jeg ikke på hende.. og vil ikke byde andre hunde det!! -hvis det pludselig slår klik...


  • #2   14. feb 2008 præsis Lian....godt set!! smiley
    tid, lyst og overskud til det og havde jeg ik haft et krævende job, havde vi flere hunde...
    og heldigvis er jeg meget opmærksom på Holley´s signaler...
    Tænk hvis man bare lod det være og ikke "læste" hende -hvad så!! eller ik havde tid og overskud til hende.... ville hun så gå helt agurk..??
    nej er glad for at jeg har energien til hundene og vores andre dyr.... men er også ked af at jeg ikke kan hjælpe holley.. og andre...


Kommentér på:
så kom Holley på prøve..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce