500g. frossen hakket kalv! 500g. frossen hakket kalv!
Ja, Hailey bestemte sig så for at spise vores aftensmad igår.
Hun har på egen hånd lært at komme op på køkkenbordet - via spisebord - stol og over halvmuren - vupti, så er man oppe på køkkenbordet - møghund! :o)
Vi havde så 500g. hakket kalv liggende til optøning,. Jeg skulle så lige ud og handle og da kæresten kommer hjem er Hailey KUGLERUND og går og slikker sig om munden.
Han ringer jo så straks til mig, og jeg ringer videre til dyrlægen, som siger, vi skal give hende en teske salt, det kan de ikke lide og vil brække sig -gør hun det ikke, skal vi komme hen til ham.
Jeg skyndte mig hjem og hældte salt i hende. Hun var godt nok kuglerund - og ørene og halen hang. Hun var helt sikkert skidtmads - men op kom kødet altså. Føj!
Samtidig med at det var en ubehagelig oplevelse, var det også vildt komisk! Hun var virkelig rund som en bold.
Håber hun har lært noget af det - men et eller andet inden i mig siger, at fik hun chancen igen, vil hun gøre det uden at tøve!
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
men godt at det kom op igen
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
De hunde er nogle udspekulerede små sataner :o)
Der har været godt gang i hendes mave lige siden - så det er nok ved at være kommet helt ud det hele.
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
500g. frossen hakket kalv!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside