Præsentationsrunden.. {{forumTopicSubject}}
Ja nu er der efterhånden ved at være et par tråde hvor folk præsenterer sig selv, så skulle vi ikke bare gøre det i en samlet tråd istedet?
Skriv lidt om jer selv og jeres hund..
Jeg starter :o)
Mit navn er Mia, jeg er 21 år gammel og administrator for denne gruppe.. Jeg bor på en stor gård lidt udenfor Vejen sammen med kæresten, vores 2 katte og min Beagle Aiya..
Aiya er en rigtig ballademager.. Hun har indtil nu nok ødelagt for ihvertfald det dobbelte af hvad hun selv er værd :o)
Af de ting hun har ødelagt, kan nævnes sko, samtlige planter i huset, fjernbetjeninger, 10 mobilopladere osv osv. Senest ødelagde hun begge vores sofa til ukendelighed, ved at bide sæderne op og flå dem i stykker.. Det skal lige siges hun har alene hjemme problemer og vi har senest haft en adfærdspsykolog ude og hjælpe os..
Udover de materielle ting, har hun haft en vane for at spise tyggegummi, smertestillende og astmasprøjter, hvilket har givet os noget af et chok og en tur til dr. dyr af og til..
Selvom hun er en meget dyr hund, holder vi utroligt meget af hende.. Hun er en glad og dejlig hund, men også rigtig fræk af sind.. Derudover er hun nok den klogeste og mest snu hund jeg nogensinde har haft kendskab til.. Uanset hvor godt mang gemmer ting og rydder op osv., så skal hun nok få fat i det hun vil have om det så skal tage hende flere timer..
Vi er i øjeblikket ved at renovere vores gård og det giver også lidt udfordringer, da Aiya er en rigtig lille tyv.. Hun render konstant med vores værktøj og materialer, men har som oftest hendes små reder hun gemmer det i (se eksempelvis hendes fotoalbum "Byggemand Bob aka Aiya")
Derudover kan hun klatre på stiger, hvilket også beviser hendes ihærdighed.. Det kan i se en video af inde i min profil..
Hvis der er mere i vil vide, så spørger i bare.. Er helt sikker på jeg også kan give et råd eller 3 :o)
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
Jeg hedder Tina og bor sammen med min kæreste i Aalborg. Vi har pt 2 franske bulldogs og skal have en mere i løbet af året. Der er fuld fart på vovserne, specielt Ohio er ekspert i at lave ballade når hun er alene hjemme
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
aug 2007
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 9 Emner: 223 Svar: 2.183
Efter en uheldig omgang med mine Presaer har jeg nu fået en ny hund,Diva og hygger mig med hinde:-)
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 340
Jeg har anskaffet mig en bla. hund af racerne Hovawart/Schæfer - Baloo, Han har tidligere boet hos en ældre dame i helsingør som ikke kunne styre ham.
Jeg hæntede ham i starten af Januar i år da han var 6 mdr gammel. Han er nu 7 mdr. og er super fræk..
Han skal altid lige tage et eller andet når han er alene hjemme, fornylig gik det ud over appelsinerne, de er gode bolde - syntes Baloo
Præsentationsrunden..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside