{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Hjælp, det hele går galt nu.. {{forumTopicSubject}}

Oh my god.. det hele vælter helt nu..

HG - frem med lidt støtte her..

Det hele startede i august hvor vi flyttede i super dejlig ny lejlighed på amager..
Vi får her at vide af sælger at der ikke er noget problem med at ha' hund, da andre har tilladelse, men at det bare skal godkendes af bestyrelsen. Vi opsiger gamle lejlighed og flytter ind i ny.. og får så et NEJ!.. ja kald os bare dumme, at vi ikke undersøgte de i bund, vi ved det, og ærger os gule og grønne den dag idag..

Vi får så lov til at have hende midlertidigt indtil generalforsamlingen den 26/3 hvor der så skal stemmes om hundehold.
Og dette er jo meget fint hvis ikke det var fordi at min kære overbo lige har hevet fat i mig og fortalt mig at hun giver en skriftlig klage til betyrelsen om at vi har en ANGREBSHUND som har prøvet at overfalde hende op til flere gange!! WHAT??!! Ronja har aldrig været i nærheden af hende..
Er helt færdig nu, nu får vi garanteret ikke lov at beholde alligevel.. Hvad skal jeg gøre??? Ved jo godt hvem de vil tro på.. -FUCK.. hader de fucking fordomme..nu kommer det måske til at koste Ronja livet da jeg har taget beslutningen om at hun skal aflives hvis hun ik' kan være hos mig, da hun er en ret nervøs hund og at jeg er hendes 3 hjem..
Gode råd modtages med kyshånd..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp, det hele går galt nu..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce