{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Forædt sig ! ( lidt uartig) {{forumTopicSubject}}

Først var jeg en meget stolt mor, derefter knap så stolt !
I går, der havde Nelli slet ingen uheld, men hensyn til renlighed. Hun var såå sød til at sætte sig ved døren, når hun mente hun skulle ud og tisse. Det er første dag. Så jeg håbede virkelig at nu var hun ved at forstå det.. Tror jeg da også stadigvæk.

Hun lærte i går, oven i købet at gi pote, efter en del træning, fattede hun det. Det var en virkelig stolt mor.

Meeen, i dag er det en sag.
Jeg plejer altid, at fodre hundene i hvert sit rum, så er jeg sikker på de ikke kommer op og toppes, og jeg kan hold øje med de før, det de skal. Det er bare blevet en vane her hjemme. I dag havde jeg så kommet til at glemme at lukke døren helt i, ind til der hvor Bølle spiser. Hun var så gået der ind, og spist alt hans foder i skålen. Og det var selfølgelig en dag, hvor jeg havde fyldt den godt op. (Bølle for lov selv at bedømme hvor meget han kan spise, da han kan styre sig) Der har nok været omkring et kilo i skålen. Og det havde Nelli spist, det hele af.. :(.. Jeg havde ikk lagt mærke til at hun var smuttet der ind. men sket er sket. Og jeg har det da skidt, men jeg ikke fik lukket døren helt.

Men ud fra gangen, kom en MEGET kuglerund Nelli. Som er meget mæt. Jeg ringede straks til dyrlægen, som kom 15 min efter, da han bor i nærheden. Men han gjorde ingenting ved Nelli, jeg skulle blot holde øje med at hun kom af med afføringen, og hun ikke så ud til at have det skidt.

Vi plejer altid at gå en tur på et par timer, omkring kl. 14. Men det har vi måtte droppe i dag.. smiley Selvom den nye Power sele, er en smule for stor til hende enddnu, så passer hun den perfekt i dag smiley

Jeg er ellers meget nøje, med hvor meget hun får at spise, da hun fra dag 1 vi fik hende, bare har slugt alt mdaden, og det går meget stærkt. Men jeg tror både mig og nelli har fået en lærestreg/forskrækkelse i dag.

Uha, det var ikke meningen at jeg ville have skrevet så meget smiley Vil egentlig bare fortælle hvad den lille skid, har lavet i mors ferie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forædt sig ! ( lidt uartig)
Kommentér på:
Forædt sig ! ( lidt uartig)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce