Forædt og kuglerund... {{forumTopicSubject}}
To af mine rotter - Karme og Karisma - Fandt vejen ind i en af mine lader idag -
Der stod et kar med ca 4 komaver - som jeg sku skære op her til aften... Der var så IKKE 4 maver tilbage da jeg kom og fandt dem - syns nok de havde været stille MEGET længe, - De plejer at være gode til at gøre opmærksomme på sig selv -men tænkte at de nok bare lå og sov et eller andet sted -
Men næææ nej - de to halvhjerner har spist 1,5 mave til sammen - det er altså en DEL kilo... de er så runde at de dårligt kan gå, - og ligner noget der er løgn - så den står vist på faste dag imorgen -
Det værste er - at da jeg så sku aftenfodre - stod de da klar til også at få en portion - griner -
Tror sgu at de ku æde sig ihjel UDEN problemer -
SÅ typisk Rottweilere -
Rent ud sagt - : MØGUNGER... Gg...
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 390
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 71
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
De kom så i køkkenet at ligge og slå mave - og da jeg kom derud et par timer senere - STANK hele køkkenet af de klammeste prutter - så de to sover i stalden i nat - skal slet ik op til et køkken med lo.. på gulvet fordi de har forædt sig - griner -
jul 2005
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Ja typisk Rottweilere ggg
jul 2005
Har sjældent mødt to SÅ forslugne rotter som de to - det er helt sygt - men da dejligt at de har en god appetit - griner -
De drøner jo også rundt det meste af dagen - ss -
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 247
Gad vide hvordan de har det i mavsen ?
jul 2005
Ik alle er lige store - Ss...
Men de ELSKER det... og står i kø når jeg skærer ud - de dage vi får dem hjem ved de at der falder ekstra meget af, - hvis man holder sig indenfor en god afstand... så alle er MEGET opmærksomme de dage, - Griner -
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 446
jeg tror også godt min labber kunne finde på det,
jul 2005
Og jeps - fryser det, -, i det her vejr skal man så bare være obs på at det tager TID for sådan en klump at tø op igen -. medmindre man tager det indendørs,,.
Fryser det i portoner af ca 3 kg pr pose - så jeg bare skal tage X antal poser op dagen før de skla have det....
Smiler....
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 794
Engang, hvor hun var alene hjemme havde vi glemt at lukke til kælderen, hvor hendes tørfoder stod og da vi kom hjem havde hun ædt næsten halvdelen. ca. 5 kg!
Der fik hun heller ikke lige mad et par dage (o;
Forædt og kuglerund...