Ekstra forsikring Ekstra forsikring
Kan det betale sig et tegne dem på udstyret.
Hvor mange har gjort det og er der nogle der har haft brug for den ?
Her er hvad der stod det ene sted om forsikringen:
Tryghedsforsikringen dækker skader eller fejl, som er forårsaget af pludselige eller uforudsete hændelser på de forsikrede apparater, du har købt. Her er nogle eksempler på dækning: Hvis der spildes sodavand eller anden væske i apparatet, hvis hunden gnaver i fjernbetjeningen, hvis skærmen falder på gulvet, kortslutning og lynnedslag, en pludselig opstået mekanisk fejl i apparatet. Slitage er også dækket. Hvis årsagen til apparatet ikke virker er, at det skal renses, er det ligeledes meddækket på Tryghedsforsikringen. Der skal betales en selvrisiko på kr. 100,- ved reparationer. Ved totalskade, hvor du får et nyt apparat, udgør selvrisikoen 5% af erstatningsbeløbet min 200,-. Ved totalskade ophører forsikringen.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Har ikke haft brug for den endnu..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
-har ikke haft brug for den men kameraet er jo osse først købt i dec.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Derfor mit spørgsmål om det kan betale sig
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.402
Der var det rart bare at kunne aflevere det i forretningen.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Og der var ingen problemer med at få det lavet ?
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.402
Det eneste der lige skulle klares var ejerskifte der skulle registreres af forsikringen. Ellers ingen problemer. Vi afleverede det og hentede det igen senere. Det eneste negative var at der gilk lang tid. Men kameraet var oprindeligt købt hos ComputerCity mener jeg, så det vidste vi jo
Ekstra forsikring
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside