Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ekstra forsikring Ekstra forsikring

Kan det betale sig et tegne dem på udstyret.

Hvor mange har gjort det og er der nogle der har haft brug for den ?

Her er hvad der stod det ene sted om forsikringen:

Tryghedsforsikringen dækker skader eller fejl, som er forårsaget af pludselige eller uforudsete hændelser på de forsikrede apparater, du har købt. Her er nogle eksempler på dækning: Hvis der spildes sodavand eller anden væske i apparatet, hvis hunden gnaver i fjernbetjeningen, hvis skærmen falder på gulvet, kortslutning og lynnedslag, en pludselig opstået mekanisk fejl i apparatet. Slitage er også dækket. Hvis årsagen til apparatet ikke virker er, at det skal renses, er det ligeledes meddækket på Tryghedsforsikringen. Der skal betales en selvrisiko på kr. 100,- ved reparationer. Ved totalskade, hvor du får et nyt apparat, udgør selvrisikoen 5% af erstatningsbeløbet min 200,-. Ved totalskade ophører forsikringen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra forsikring
  • #1   16. feb 2008 Jeg tegnede den 4 årige forsikring, der fulgte med.. Jeg ved helt ærligt ikke om det kan betale sig.. Men på den anden side 1500 kr for 4 års forsikring, der dækker alt undtagen tyveri (som Indbo'en så vil tage), det vil jeg godt give ud.

Har ikke haft brug for den endnu..

• #2   16. feb 2008 Jeg har osse købt den 4-årige. Som jeanette siger, så er det jo trods alt ikke mange pege taget i betragtning at den dækker stort set alt andet end idiotisk behandling af kameraet og tyveri.

-har ikke haft brug for den men kameraet er jo osse først købt i dec.

• #3   16. feb 2008 Er uheldet ude og man kan få dække sit udstyr er det jo ikke spild af penge, men kender jeg forsikringer ret så er der en masse forbehold osv.

Derfor mit spørgsmål om det kan betale sig

• #4   16. feb 2008 Jeg købte et kamera brugt for nogle år siden. Der var forsikring på, hvilket var heldigt, da spejlet (var dSLR) satte sig fast, hvilket gjorde at AF ikke fungerede.

Der var det rart bare at kunne aflevere det i forretningen.

• #5   16. feb 2008 Camila

Og der var ingen problemer med at få det lavet ?

• #6   16. feb 2008 ***René** *

Det eneste der lige skulle klares var ejerskifte der skulle registreres af forsikringen. Ellers ingen problemer. Vi afleverede det og hentede det igen senere. Det eneste negative var at der gilk lang tid. Men kameraet var oprindeligt købt hos ComputerCity mener jeg, så det vidste vi jo smiley

Kommentér på:
Ekstra forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce