643 visninger
|
Oprettet:
av av.. hvalpen bider!! {{forumTopicSubject}}
hej.
jeg er mor till lille Chica på 10 uger, men som Rottweiler ejere ved i nok at deres hvalpe tænder gør meget av av... jeg ville hører om der er nogen som har nogen råd til hvordan jeg får hvalpen til at stoppe med at bide i os og istedet bide i sit legetøj... vi har prøvet så mange forskellige ting, og det er som om hun bare ikke har interesse i sit legetøj...
jeg håber i kan give mig nogen råd... for jeg begynder virkelig at blive desperat( jeg vil gerne beholde mine hænder lidt endnu :0) )
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
Jeg har prøvet at pive når han gør det, det har faktisk hjulpet
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 382
På den måde finder hun ude af hvilken form for kontakt hun "vinder indpas" med. Det går egentlig meget godt med den måde vi gør det på.
Hun er self mest vild hvis hun lige har leget med Blade for så "glemmer" hun at vi andre ikke gider bideriet. Men hun kommer selv tilbage efter en afvisning og viser at hun har "husket" at det er en anden måde vi skal snakke på end hende og Blade gør.
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 64
Vi benyttet os også af piveri/høj lyd og det bevirkede også han slap. Derefter hentede vi legetøj og legede med ham og når han gik efter legetøjet roste vi. En af de vigtige ting er ikke at hive hånden til sig...rigtigt svært når det gør ondt, men man fremprovokere bare jagtinstinkt ved at gøre det ;0)
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Svar: 12
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
lykke til
av av.. hvalpen bider!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside